O geantă nouă, o vacanță la Roma

Prețul mediu al genților Carpisa este de 30-40 de euro/articol, iar cel mai scump produs al unui magazin din România nu depășește suma de 100 de euro.

Una dintre cele mai luxoase genți existente (la limita a ceea ce numim kitsch) este Trophy Bag, semnată Barry Kieselstein-Cord. Geanta are un preț de circa 8.000 $ deoarece este confecționată numai din pielea extrem de moale de pe abdomenul crocodilului.

Miercuri
19.06.2013
Carpisa, brand-ul italian de genți intrat prin franciză pe piața locală la finalul lui 2012, deschide cel de-al treilea magazin din România.
 

Înainte să-ți cumperi o nouă geantă de suflet este indicat să o probezi în fața unei oglinzi. De obicei, forma ei trebuie să fie în contrast cu constituția sa. Începând de sâmbătă, 22 iunie, vom avea o nouă locație în care ne vom putea accesoriza ținutele. Brand-ul italian de genți Carpisa, numit pentru a cincea oară “Retailerul anului în Italia” la categoria genți și accesorii, deschide cel de-al treilea magazin din România, în centrul comercial Băneasa Shopping City din București. Pentru ziua inaugurării retailerul le-a pregătit clienților promoții, cadouri și o tombolă în cadrul căreia pot câștiga o vacanță la Roma.

Primul magazin Carpisa de pe piața locală a fost deschis în octombrie 2010, în AFI Palace Cotroceni din București. În aprilie 2013, brand-ul a ajuns și în City Park Mall din Constanța. Conceptul a fost adus în țara noastră prin franciză de către doi antreprenori, un român și un polonez. Acționarul polonez are experiență pe piața francizei, el fiind cel care a dezvoltat rețeaua Carpisa în Polonia și în Estonia.

"Carpisa îi ajută pe francizați în alegerea locației pentru viitorul magazin. Sunt recomandate centrele istorice ale orașelor sau marile centre comercile (cu peste 1 milion de vizitatori pe an). Francizaţii Carpisa nu necesită experienţă în domeniu: acestora le vor fi asigurate training-uri şi diferite stagii de pregătire profesională", potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei.

În prezent, Carpisa are peste 600 magazine în Italia, Franța, Spania, Elveția, Marea Britanie, Serbia, Germania, Grecia, Polonia, Spania, Emiratele Arabe și Kuweit și în alte peste 20 de țări.

Anul trecut, Carpisa s-a alăturat numeroaselor francize italiene prezente pe piața locală, din domenii variate: cafenele: Lavazza, Filicori Zecchini, Segafredo, Illy, Caffe Vergnano 1882, fashion: Replay, Calzedonia, Roberto Cavalli, Brunello Cucinelli, Moschino, gastronomie: Bella Italia, cioccogelateria Venchi, instrumente de scris: Montegrappa ş.a.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015