În România, Skinial caută un master francizat care va beneficia de exclusivitate teritorială și dreptul de a vinde franciza în următorii 10 ani.
Vineri
28.06.2013
Compania își propune să devină lider pe piața centrelor de îndepărtare a tatuajelor și caută un master francizat și în România.
 

Netana Whakaari, un reprezentant al tribului Maori (cei care își tatuau desene spiralate și foarte reliefate pe față), spunea că ”Îți poți pierde cea mai de preț avere prin nenorociri în diferite feluri. Îți poți pierde casa, nevasta și alte averi. Însă tatuajul nu-l poți pierde decât prin moarte. Va fi ornamentul și companionul tău până în ultima zi”. Astăzi însă lucrurile s-au schimbat.

Laserul este una dintre metodele prin care putem îndepărta tatuajele. Din păcate, există și unele dezavantaje. Metoda este foarte dureroasă, cerneala poate rămâne în continuare pe piele și crește riscul apariției cancerului de piele. Din fericire există și alte procedee prin care putem scăpa de tatuaje. Compania germană Skinial folosește o metodă sigură și nedureroasă pentru îndepărtarea tatuajelor. Mai mult decât atât, oferă acest concept prin franciză.

Centrele Skinial au apărut pe piață în urmă cu doi ani. ”Chiar dacă în Germania avem deja 15 centre, suntem în continuare un brand puțin cunoscut. Drept urmare, în luna septembrie vom lansa o campanie de PR prin care vom evidenția avantajele metodei pe care o folosim”, spune Klaus Bode, proprietarul Skinial. Tatuajele sunt îndepărtate prin injectarea unui ser special care are proprietatea de a îndepărta culoarea în întregime, lucru care nu este posibil prin intermediul laserului.

În acest an, Skinial a decis să caute parteneri și în afara pieței autohtone. Compania a avut cel mai mare succes în Australia, unde la patru luni de la intrarea pe piață a găsit nouă francizați. Nu același lucru se poate spune și în Austria unde dezvoltarea rețelei de franciză se supune unor legi potrivit cărora îndepărtarea tatuajelor poate fi făcută doar de doctori.

Rețeaua Skinial este în curs de dezvoltare în Italia, unde compania are deja doi francizați, iar în cursul acestei veri ar putea încheia contracte cu trei noi parteneri. La sfârșitul lunii iunie, Skinial va deschide și primul centru din Spania.

Skinial caută parteneri pentru rețeaua de franciză în România, Cehia, Ungaria, Rusia, Ucraina, Serbia și Croația. ”Căutăm în principal experți în domeniul medicinei și cosmeticii în țările în care intenționăm să dezvoltăm acest business”, spune Klaus Bode. În România, Skinial caută un master francizat care va beneficia de exclusivitate teritorială și dreptul de a vinde franciza în următorii 10 ani. În afara Europei, compania este în negocieri cu master francizați în Canada și Brazilia.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe