Insia a intrat pe piața de asigurări din România
Reţeaua de brokeraj în asigurări Insia, prezentă pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi controlată de brokerul Marsh, a intrat pe piaţa românească de asigurări prin deschiderea unei sucursale în Bucureşti. În următorii trei ani, compania vizează să construiască o reţea puternică de brokeri în asigurări în sistem franciză şi să ajungă la un număr de 50 de birouri în România, se arată într-un comunicat de presă. Insia a semnat deocamdată două contracte cu francizați pentru primele birouri din România.
"Modelul Insia se lansează în această perioadă în mai multe pieţe pe care noi le considerăm cu potenţial pentru acest tip de business: Polonia, România, Italia şi Ungaria", a declarat Louis Coomans, Managing Director al Insia Europe. Acest concept va fi implementat şi dezvoltat în toate ţările în care operează Marsh, furnizor de servicii de brokeraj în asigurări şi consultanţă de risc, care a intrat în acţionariatul Insia în 2011.
„Modelul INSIA va aduce servicii de înaltă calitate pentru furnizarea unei game complete de produse de asigurări pentru segmentul de retail şi cel de IMM-uri. Dorim să atragem în reţeaua Insia cei mai buni profesionişti în asigurări din România care urmăresc să-şi dezvolte o afacere în acest domeniu”, a explicat Alexandra Arsenie, Business Development Manager Insia Romania.
Insia a fost fondată în Cehia, în urmă cu 20 de ani, de către doi prieteni Ivan Spirakus şi Petr Marek. În prezent, compania deţine peste 250 de birouri în Cehia şi Slovacia şi lucrează cu peste 1.200 de specialişti. Mai multe detalii despre franciza Insia găsești în interviul acordat de Alexandra Arsenie portalului nostru.
(E.C.)
Articole citite
Viziune, transparență și profesionalism sunt 3 valențe ale unui business complet - marca RITTER Broker Asigurare și Reasigurare.
Modelul de franciză RITTER Broker a fost construit, avându-se în vedere și posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente și care activează în zona de Business-to-Consumer.
RITTER Broker a lansat recent o provocare pe piața asigurărilor, adresată celor care doresc să devină brokeri de asigurări sau să aibă propria afacere în franciză.
Pentru asigurarea tranzacțiilor cu bani, efectuate de clienții Smith&Smith, compania folosește cel mai eficient sistem de securitate.
De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Stiu sa-si atraga clientii printr-o perioada de gratie mai ales gratuita,unde nu ai sa intalnesti la un contabil
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Cand timpul este pretios,cand primesti sanctiuni pentru orice modificare de lege care se aplica in defavoarea micului intreprinzator sa ramana mic pare totul ok
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
E favorabil mediului de afaceri termenul mai scurt dar noua oamenilor de rand nu ne e...
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
Conteaza mult termenul de plata care cu cat este mai scurt cu atat este mai favorabil mediului de afaceri