Mix Summer Classes și în noile centre Clever Children
Începutul verii a adus rețelei Clever Children două noi regiuni: Brașov și Bacău. Primul program educațional derulat de cele două centre este în concordanță cu sezonul în care ne aflăm: ”Mix Summer Classes”. ”Deschiderea noilor centre reprezintă parcursul firesc pe care l-am întrevăzut pentru dezvoltarea rețelei de centre Clever Children pe plan național și o reconfirmare a interesului antreprenorilor și părinților pentru educația de calitate a copiilor”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Violeta Lupu, Franchise Manager Clever Children.
Centrul din Bacău este deținut de trei prietene cu experiență în domeniul educațional: Carmen Marcoci, Liliana Buganu și Violeta Durlan. Drumul acestora în aria educației a început cu Liceul Pedagogic, care le-a oferit posibilitatea să-și construiască o carieră în învățământ în calitate de cadre didactice. Toate cele trei prietene au urmat cursuri universitare și post-universitare în domeniul socio-uman. Centrul din Brașov a fost deschis de Laura Cristescu, 34 de ani, absolventă a facultății de Psihologie. În prezent, Laura este Directorul unei sucursale bancare din Brașov.
Laura a ales franciza Clever children datorită interesului pentru dezvoltarea și educația propriului copil. În plus, în Brașov, opțiunile de cursuri pentru copiii cu vârste între 6 și 13 ani erau limitate. |
Conceptul Clever Children se dezvoltă prin franciză pe piața locală, centrele de training pentru copii fiind prezente în 12 locații din România Bucureşti (două centre), Iaşi, Cluj, Argeş, Prahova, Craiova, Constanţa, Mangalia, Chişinău, Bacău și Brașov, cinci dintre acestea fiind inaugurate în acest an.
”Franciza CLEVER children este atractivă pentru antreprenori din mai multe perspective. Unele dintre acestea se regăsesc în alegerea tuturor antreprenorilor care pornesc acest business, și anume faptul că piața de training pentru copii este la început de drum, mai ales în orașele de provincie, iar perspectivele de dezvoltare pe termen mediu și lung sunt încurajatoare și, nu în ultimul rând, dragostea pentru copii și respectul pentru educație. Altele diferă în funcție de experiența și motivația personala a fiecărui francizat, cum ar fi interesul pentru demararea unei afaceri de familie sau extinderea unui business pe care îl dețin deja în educație”, a declarat Violeta Lupu.
Planurile de expansiune ale rețelei Clever Children nu se opresc însă aici. Reprezentanții companiei spun că sunt în discuții cu potențiali francizați din mai multe regiuni ale țării, unde rețeaua nu are acoperire în acest moment. ”Până la sfârșitul anului, ne concentrăm atenția în mod special spre Timișoara, Sibiu, Oradea, Piatra Neamț și Galați”, spune Violeta Lupu. ”În același timp, nu pierdem din vedere extinderea conceptului Clever Children în țările din Europa”.
(E.C.)Articole citite
Ca să devii lider în educația digitală a copiilor și să le sporești șansele în viitor trebuie doar să te alături rețelei de franciză Academia Micilor Developeri.
Antreprenorii români au acum posibilitatea să devină parteneri ai francizei Edukido, care dezvoltă cu succes un concept educațional nou, total diferit de cel tradițional.
O editură unică, destinată cărților personalizate pentru copii, poate fi acum preluată în Master Franciză de către un antreprenor din România.
Când o franciză internațională, cum este Fun Science, îmbină divertismentul cu educația, nu poate fi vorba decât de succes deplin, pentru că toată lumea are de câștigat.
Compania Edukido, care pregătește tinerii pentru provocările viitorului, folosindu-se de joc în locul transmiterii de cunoștințe lexicale învechite, caută parteneri în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Subiecte populare in Forum
Afacere din propria locuinţă
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Când matematica nu e Bau-Bau
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Când matematica nu e Bau-Bau
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Femeile conduc francizele educaţionale
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Femeile conduc francizele educaţionale
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
România, în Topul Mondial al Educației. Un privilegiu?
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Femeile conduc francizele educaţionale
Este un domeniu in care ar trebui investit pentru ca este vorba de viitorul nostru
Femeile conduc francizele educaţionale
Domeniul educational este pentru femei ca o manusa,de fapt ele sunt creatoarele si cunosc mai bine copiii