O lady în decorul unei francize auto

Georgiana este absolventă a facultății și masterului Management Economic din cadrul Academiei de Studii Economice. Este o mare iubitoare de animale, adoră călătoriile și admiră sinceritatea, corectitudinea și determinarea celor din jur: ”Îmi place să cred că în viață nu există ”Nu poți”, ci doar ”Nu vrei cu adevărat””.
Joi
04.07.2013
Georgiana Ioniță, Sales & Marketing Manager Mr CAP România, ne explică ce reprezintă conceptul care se promovează prin ”We make your car look like new”.
 

Când o întâlnești pe Georgiana Ioniță știi că poți vorbi câte în lună și în stele despre orice, dar mai ales despre Mr CAP, business-ul pe care îl dezvoltă pe piața din România. Prietenoasă, amabilă și cu un aspect fizic de invidiat, Georgiana este pata de culoare din centrul care oferă servicii pentru îmbunătățirea, protejarea și menținerea aspectului mașinilor, situat pe Bulevardul Iuliu Maniu din București. ”Lucrez la Mr CAP din primăvara anului 2011. La început, am privit totul ca pe o provocare. Spun acest lucru întrucât, la modul general, domeniul auto nu definește personalitatea unei persoane de sex feminin. Însă mi s-a părut foarte interesant să încerc și iată-mă în continuare aici”, povestește Georgiana.

Ce reprezintă conceptul Mr CAP și când a intrat pe piața din România?
Mr CAP este o afacere de succes iniţiată de trei suedezi pasionaţi de maşini în urmă cu mai bine de 20 de ani. Implicarea continuă și experiența acumulată de aceștia este unul dintre punctele forte ale companiei, tot ei fiind proprietarii business-ului și în prezent. Conceptul Mr CAP a fost dezvoltat în Suedia, Germania, Estonia, Kazahstan, Letonia, Portugalia, Rusia, Spania, Ucraina, Emiratele Arabe Unite, Insulele Baleare, iar din toamna anului 2009 și în România. Fiind vorba despre un concept suedez, tratamentele şi serviciile sunt concepute în aşa fel încât să protejeze maşina în cele mai grele condiţii. Un bun exemplu este tratamentul FormulaU, unul dintre cele mai mari secrete ale succesului Mr CAP ce garantează protecţia vopselei maşinii pentru mai mult timp, oferindu-i totodată strălucirea iniţial avută.

”We make your car look like new” - acesta este obiectivul Mr CAP. Cum reușește Mr CAP să schimbe aspectul mașinilor?
Noi credem că fiecare proprietar de automobil vrea să conducă o mașina atractivă și bine întreținută. În baza acestei idei oferim un program extins de servicii atât pentru exterior cât și pentru interior, ce include diverse tratamente menite să rafineze, protejeze și să crească valoarea și imaginea acesteia, redând aspectul de top avut inițial. Putem vorbi despre servicii exclusiviste, întrucât acestea sunt oferite de către tehnicieni specializați în Suedia, care folosesc produse patentate, chimicale și tratamente create în laboratorul propriu.

Ce informații poți să ne oferi despre franciza Mr CAP: condiții pentru francizați, beneficii, costuri?
Mr CAP este organizat în așa numitul Business Format Franchising System ce presupune o colaborare totală între cel care a dat franciza și cel care a preluat franciza. Aceasta include următoarele părți din afacere: cursuri, manuale de conducere și ajutor constant. De asemenea Mr CAP este membru în Organizatia Francizelor Suedeze și, bineînțeles, aplică regulile de etică ale organizației. Este un concept matur care oferă un pachet complet de servicii, produse, cunoștinte, experiență, suport și o strategie de marketing foarte bună. Francizații trebuie să dispună de un spațiu optim de cca 250 mp și să se asigure de găsirea unor tehnicieni foarte buni. Taxa de franciză este de aproximativ 32.000 Euro, iar investiția globala se ridică undeva la maximum 50.000 Euro.

”Un tratament la Mr.CAP implică multă măiestrie și migală, este un meșteșug efectuat de tehnicieni cu o adevarată pasiune pentru mașini. Prin urmare, selectarea personalului este un factor foarte important în deschiderea unei afaceri de acest tip. Un tehnician care va lucra la Mr CAP trebuie să fie o persoană ce iubește mașinile, să fie înzestrat cu multă răbdare, sa acorde atenție detaliilor și să dea dovadă de multă seriozitate, serviciile noastre având la bază îndemânarea și cunoștințele celor ce lucrează aici. Fiecare tehnician va trece printr-un stadiu de pregătire intensivă conform programului pe care îl avem în derulare la Stockholm, primind un suport tehnologic continuu din partea noastră și a departamentului de cercetare din Suedia”, Georgiana Ioniță, Sales & Marketing Manager Mr CAP.

Care sunt cele mai căutate servicii Mr CAP? Cine sunt principalii clienți?
Cel mai mare succes Mr CAP este, după cum am menționat deja, FormulaU. Un tratament Mr CAP implică multă meticulozitate, de aceea realizarea celui mai complet program MasterTreatment (exterior/interior/motor) presupune între 1-2 zile de lucru pe maşină/ tehnician. Prețurile variază în funcţie de maşină şi de tratamentul ales. Avem de asemenea produse şi servicii atât pentru maşini noi, cât şi pentru maşini rulate. Serviciile noastre se adresează atât persoanelor fizice, cât și companiilor, reprezentantelor, parcurilor auto cu care avem încheiate deja contracte de colaborare.

Care sunt planurile Mr CAP pentru piața din România?
Dorim ca numărul clienților să crească exponențial în anii următori, iar trendul fiind unul ascendent intenționăm să deschidem în viitorul apropiat un al doilea centru Mr CAP, tot în București. Cred cu tărie că încă există loc pe piața din România pentru acest tip de activitate, atât în București, cât și în alte orașe din țară. Întâlnim atât de multe mașini frumoase și scumpe ceea ce denotă faptul că românii sunt conștienți în același timp de valoarea acestora.

(E.C.)
/5/
Vezi mai multe