2013-07-24

Ești pregătit să fii Stageman?

Hotelurile își pot mări profitul prin intermediul programelor de divertisment. Franciza Stageman te ajută să-ți deschizi o afacere în acest domeniu.

Stageman oferă servicii de divertisment celor mai mari lanțuri hoteliere din Europa. Compania a fost creată de polonezul Jakub B. Bączek, cunoscut drept un expert în programarea activităților pentru timpul liber, iar în prezent se bucură de succes în Polonia, Spania, Jamaica, Tunisia, Grecia, Germania și Elveția. Stageman vrea să dezvolte conceptul prin franciză și în România și caută un partener dinamic, cu experiență în turism, care cunoaște limba engleză și care este dispus să transforme călătoriile într-un stil de viață.

Stageman oferă servicii de divertisment celor mai mari lanțuri hoteliere din Europa. Fot. Stageman

În perioada verii multe dintre programele Stageman sunt organizate la piscină sau pe plajă. Pe timpul iernii, animatorii vor fi prezenți pe pârtiile de ski.

Programele de divertisment organizate de lanțurile hoteliere au scopul de a crește calitatea serviciilor oferite și, bineînțeles, de a mări profitul. Organizatorii acestor programe influențează imaginea brand-ului, ajută la fidelizarea clienților și îmbunătățesc marketingul și relațiile publice. Hotelurile trebuie să angajeze persoane specializate în domeniu, asemeni animatorilor Stageman. Ei le vor asigura clienților un sejur cât mai plăcut, prin implicarea acestora în diverse activități și petreceri.

Animatorii Stageman organizează diverse evenimente pentru clienții hotelurilor: lecții de dans pentru copii, face painting, realizarea de figurine din baloane, ”laughter yoga” - exerciții amuzante care asigură o porție bună de râs, diverse show-uri în timpul serii, gimnastică în piscină, activități sportive: volei pe plajă, tenis, fotbal, bacshet, biliard ș.a.

Dacă vrei să te alături rețelei Stageman trebuie să fii pregătit să investești între 3.500 și 5.000 EUR. ”Prin încheierea acordului de franciză cu Stageman Group primești o companie gata făcută, construită bineînțeles pentru a avea succes”, arată reprezentanții companiei. Portofoliul Stageman cuprinde clienți de renume ca Walt Disney, Warner Bross, Neckermann, Play, Castrol, KIA, TVP 1, Thomas Cook.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

6

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank