Ești pregătit să fii Stageman?
Stageman oferă servicii de divertisment celor mai mari lanțuri hoteliere din Europa. Compania a fost creată de polonezul Jakub B. Bączek, cunoscut drept un expert în programarea activităților pentru timpul liber, iar în prezent se bucură de succes în Polonia, Spania, Jamaica, Tunisia, Grecia, Germania și Elveția. Stageman vrea să dezvolte conceptul prin franciză și în România și caută un partener dinamic, cu experiență în turism, care cunoaște limba engleză și care este dispus să transforme călătoriile într-un stil de viață.
Programele de divertisment organizate de lanțurile hoteliere au scopul de a crește calitatea serviciilor oferite și, bineînțeles, de a mări profitul. Organizatorii acestor programe influențează imaginea brand-ului, ajută la fidelizarea clienților și îmbunătățesc marketingul și relațiile publice. Hotelurile trebuie să angajeze persoane specializate în domeniu, asemeni animatorilor Stageman. Ei le vor asigura clienților un sejur cât mai plăcut, prin implicarea acestora în diverse activități și petreceri.
Animatorii Stageman organizează diverse evenimente pentru clienții hotelurilor: lecții de dans pentru copii, face painting, realizarea de figurine din baloane, ”laughter yoga” - exerciții amuzante care asigură o porție bună de râs, diverse show-uri în timpul serii, gimnastică în piscină, activități sportive: volei pe plajă, tenis, fotbal, bacshet, biliard ș.a.
Dacă vrei să te alături rețelei Stageman trebuie să fii pregătit să investești între 3.500 și 5.000 EUR. ”Prin încheierea acordului de franciză cu Stageman Group primești o companie gata făcută, construită bineînțeles pentru a avea succes”, arată reprezentanții companiei. Portofoliul Stageman cuprinde clienți de renume ca Walt Disney, Warner Bross, Neckermann, Play, Castrol, KIA, TVP 1, Thomas Cook.
(E.C.)Articole citite
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Franciza Mr Jeff, prezentă în România și în alte peste 40 de țări, a primit Global Franchise Awards 2022 pentru "Cea mai bună franciză lifestyle".
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj