Îngrijire dentară fără stomatolog

Smile Box propune clienţilor o tehnologie inovativă şi nedureroasă pentru albirea dinţilor cu ajutorul unui gel care nu conţine peroxid.
Luni
21.05.2012
Marc Pennino a adus din Franța în România un concept nou: saloanele de albire dentară cosmetică, o afacere profitabilă în industria frumuseții din Europa de Vest.
 

Marc Pennino, managerul Smile-Box, s-a mutat în România în urmă cu 8 luni. Trei luni mai târziu a deschis în București primul salon de albire dentară cosmetică. În prezent, acesta vrea să-și dezvolte afacerea ca francizor.

Cum descrieți afacerea Smile Box?
Firma Smile Box este specializată în albirea dentară cosmetică. Pentru clienți, acest procedeu este mai ușor, mai ieftin și mai plăcut în comparație cu alte metode folosite în cabinetele stomatologice. Atmosfera dintr-un salon de albire dentară cosmetică este relaxantă, similară cu cea din saloanele de înfrumusețare.

De ce ați ales să vă extindeți prin franciză?
Franciza mi se pare un concept foarte interesant și în același timp o metodă simplă să începi un business nou. Cred că aceasta este metoda care mi se potrivește. Vrem să ne dezvoltăm ca francizori, să vindem conceptul și să mergem mai departe.

De ce ați ales să deschideți o afacere în România?
Am cunoscut România în urmă cu câțiva ani. Mi-a plăcut această țară și am vrut să încep o afacere aici. Am ales o activitate din domeniul înfrumusețării pentru că acest tip de afacere mi se pare potrivit pentru orice piață.

Care este taxa de aderare la franciza Smile Box?
Taxa de franciză este de 1600 de euro + TVA.

Care sunt beneficiile pe care le oferiți viitorilor francizați?
Francizații vor beneficia de un brand care este promovat la nivel național și de un training specific pentru acest domeniu de activitate.

Ce condiții trebuie să îndeplinească viitorii francizați?
Nu avem condiții specifice. Noi le vom oferi de la început trainingul necesar pentru a putea începe și practica această activitate. Nu trebuie să fii neapărat stomatolog ca să-ți deschizi o franciză Smile Box. Este necesar însă acest training, de altfel ca și în alte domenii de activitate.

Cum vă promovați franciza Smile Box?
Pentru promovarea Smile Box nu folosim publicitatea directă. Încercăm să ne facem cunoscuți prin intermediul mass-media: presă scrisă- prin intermediul articolelor despre noi, și prin intermediul televiziunii.

Care sunt planurile Smile Box pentru următorii 3-5 ani? În următorii 3-5 ani vrem să ne dezvoltăm ca francizor în România. Vrem să facem o rețea, un lanț puternic care să fie prezent în întreaga țară. Avem deja discuții cu reprezentanți din două orașe: Craiova și Bacău. În general, dorim să ne extindem în orașele cu peste 50.000 de locuitori, cum ar fi Cluj, Timișoara, Constanța.

Ce le recomandați persoanelor care vor să devină francizați Smile Box?
Smile Box este o afacere de viitor care necesită o investiție mică. Dacă veți dori să colaborați cu noi, în viitor vă vom oferi tot sprijinul necesar pentru bunul mers al afacerii.

(E.C.)