2013-08-02

Flony, franciza cu de toate

Poți apela la serviciile Flony în cele mai frumoase etape ale vieții: absolvirea liceului/facultății, nunta sau botezul. Vezi ce planuri are antreprenorul care conduce franciza Flony.

În urmă cu trei ani, pe piața românească apărea Flony, o franciză pur românească, ca răspuns la necesitatea de a oferi oportunitatea dezvoltării unei afaceri, pentru tinerii cu spirit antreprenorial și posibilități financiare reduse. Centrele Flony oferă o gamă largă de servicii și produse: foto-video, producție publicitară, copiere și printare, articole personalizate, mărturii și invitații pentru nunți/botezuri, albume de absolvire, fotoboook-uri ș.a.

”Astfel proprietarul de franciză va putea conduce o afacere care se bucură de clienți pe tot parcursul anului”, explică Florin Constantin, managerul Flony Group. ”Dacă vara este sezonul nunților, fotografiilor și al invitaților, iarna merg foarte bine articolele personalizate deoarece este perioada sărbătorilor”.

Franciza Flony oferă o gamă largă de servicii și produse: foto-video, producție publicitară, copiere și printare, articole personalizate, mărturii și invitații pentru nunți/botezuri, albume de absolvire, fotoboook-uri ș.a. Fot. Flony Group

Flony oferă o gamă largă de servicii, începând de la servicii de fotografie, publicitate, personalizări, invitații, mărturii de nuntă și botez, dar și servicii de copiere și printare.

Florin Constantin are în plan dezvoltarea rețelei de francizați din România și vizează și intrarea pe piața externă. El le oferă partenerilor șase tipuri de franciză: Home, Center, Gold, Evenimente, Personalizări, Super Gold.

”Avem o gamă diversificată de francize pentru a putea oferi fiecarei persoane posibilitatea de a alege segmentul cu care se identifică cel mai bine și care-i oferă avantajul de a se lansa într-o afacere chiar dacă situația financiară a acestuia este limitată”, a declarat pentru Franchising.info.ro Florin Constantin. ”Cele șase tipuri de franciză se adresează atât unor inițiați în afaceri cât și tinerilor și celor ce pătrund pentru prima dată în lumea antreprenoriatului și vor să-și dezvolte un brand de succes.”

Vara, cea mai profitabilă perioadă pentru centrele Flony
Este binecunoscut faptul că vara este sezonul nunților. Cu sau fără criză, din invitații de onoare ai unei nunți fac parte fotograful și cameramanul. Astfel, în perioada verii, cifra de afaceri a companiei Flony crește considerabil datorită cererii ridicate pentru serviciile foto-video. ”Prețul unui pachet foto-video poate porni de la 1.300 RON și ajunge până la 3.500 lei”, spune Florin Constantin.

(L.N.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank