Vrei să-ți deschizi o florărie?
Dacă vrem să oferim un buchet de flori, avem de unde alege. Fie că alegem florile proaspăt culese de o bătrânică din curte, fie că alegem o florărie tradițională, efectul ar trebui să fie același: persoana care va intra în posesia buchetului va avea o zi mai frumoasă. În ultimii ani, florăriilor tradiționale li s-au alăturat peste 120 de florării online. Dacă ești interesat de un business în acest domeniu, citește ce informații ne oferă FlorideLux, prima florărie online din România, cu o cotă de 25% din piață. Reprezentanții companiei avertizează: piață de profil este extrem de competitivă.
FlorideLux.ro estimează că primul semestru din 2013 a adus o creştere de 10% în sectorul florăriilor online. Astfel, reprezentanţii companiei arată că piaţa online de flori s-a ridicat la aproximativ 1,5 milioane de euro în prima jumătate de an şi că aceasta va atinge până la finalul lui 2013 valori similare cu cele înregistrate anul trecut, de circa 2,5 milioane de euro.
Comparativ, piaţa florăriilor offline a fost de aproximativ 200 milioane de euro anul trecut şi a fost caracterizată de un trend pozitiv către reglementare şi fiscalizare corectă, conform reprezentanţilor FlorideLux.ro. În plus, potrivit Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, în România s-au importat flori în valoare de 15,2 milioane de euro în primele opt luni din anul trecut, cu 7% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2011.
În prezent, FlorideLux.ro are o cotă de 25% din piaţă, iar principalii competitori ai florăriei, opt la număr, împart 60% din aceasta. Restul de 15% din industrie revine celor 120 de florării online declarate, după cum menţionează Marius Dosinescu.
Trendul pieţei este însă unul pozitiv, cu estimări de creşteri anuale de 30-40%, urmare a încrederii tot mai ridicate pe care o au românii din mediul urban pentru internet, un rol major avându-l procesatorii de plăţi.
“Investim permanent în dezvoltarea unui mediu complet securizat și a unui proces de plată online simplu, rapid și confortabil pentru cumpărători – clienții magazinelor online partenere PayU. Acest lucru se vede în numărul tot mai mare de tranzacţii realizate de români. Astfel, segmentul florăriilor online a avut o evoluție spectaculoasă în primele şapte luni ale acestui an, volumele înregistrate în sistemul nostru de magazinele de pe piaţă depăşind cu 37% întregul volum realizat în 2012”, a afirmat Daniel Nicolescu, General Manager PayU România.
Procesatorul de plăţi a menţionat că valoarea medie a unei comenzi în florăriile online cu care colaborează este de 43 de euro, sumă ce s-a menţinut în perioada ianuarie 2012 – iulie 2013.
Anul trecut, FlorideLux.ro a lansat un sistem de franciză care se adresează persoanelor fizice/juridice cu experiență în domeniu sau marketing și vânzări. Mai multe detalii găsești în interviul acordat de Marius Dosinescu portalului nostru.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.