Evoluția produselor fresh la Starbucks

Brand-ul Evolution Fresh a fost achiziționat de Starbucks în 2011 și oferă o gamă variată de alimente și sucuri naturale.
Joi
08.08.2013
Gigantul retailer de cafea a încheiat un parteneriat cu cel mai mare producător de lactate din lume. Termenii financiari ai acordului nu au fost dezvăluiți.
 

Mult îndrăgitelor specialități de la Starbucks li se vor alătura noi produse. Din primăvara anului 2014, compania va avea în portofoliu un nou brand: Evolution Fresh, Inspired by Dannon. În acest sens, Starbucks a anunțat un parteneriat cu cel mai mare producător de lactate din lume, Danone. Acordul este profitabil pentru ambele părți: Starbucks oferă clienților produse sănătoase, iar Danone mai face un pas spre atingerea unuia dintre obiectivele companiei: creșterea consumului de iaurt în Statele Unite ale Americii.

”Oferta noastră actuală de produse pe bază de iaurt a avut un impact pozitiv asupra clienților noștri. Considerăm că parteneriatul cu Danone, cel mai mare producător de lactate din lume ne oferă posibilitatea să creștem și să îmbunătățim brand-ul Evolution Fresh în întreaga rețea”, a declarat într-un comunicat de presă Howard Schultz, CEO Starbucks.

Produsele Evolution Fresh, Inspired by Dannon vor fi disponibile în cafenelele Starbucks din primăvara anului 2014, iar din 2015 vor fi comercializare și în rețelele alimentare. În lunile următoare, Starbucks și Danone vor căuta modalități de extindere a produselor și pe alte piețe. Termenii financiari ai acordului nu au fost făcuți publici.

Starbucks deține peste 20.000 de cafenele în 61 de țări din întreaga lume. Brand-ul este operat în sistem de franciză pe piața locală, din anul 2007, de către compania grecească Marinopoulos. În prezent, dacă vrei să bei o cafea de la Starbucks în România, poți alege una dintre unitățile din București: Plaza România, București Mall, Băneasa Shopping City, America House, AFI Palace Cotroceni, sau poți merge în Cluj-Napoca, Timișoara sau Brașov. Dintre competitorii Starbucks de pe piața românească, enumerăm Turabo Cafe, CreamCaffe, ViaCaffe, Coffeeright, Gloria Jean's.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015