Carpisa, franciza câștigătoare made in Italy

Fashion tip: dacă porți sacouri elegante, cămăși sau tricouri evită gențile pe umăr. În cazul sacourilor și cămășilor formează o încrețitură inestetică, iar în cazul tricoului scot negativ în evidență bustul.
Vineri
09.08.2013
Poți câștiga și tu cu ajutorul acestui brand dacă mergi pe 9 august în noul magazin Carpisa din Iulius Mall Cluj. Inaugurările din acest an nu se opresc aici.
 

Ce îți vine prima oară în minte când te gândești la Italia? O poveste de succes made in Italy este și brand-ul de genți și accesorii Carpisa, cunoscut la nivel internațional cu un logo reprezentând o broască țestoasă. Cu ajutorul francizei, Carpisa a reușit să cucerească treptat noi teritorii. În octombrie 2012, brand-ul intra și pe piața din România, odată cu inaugurarea magazinului din AFI Palace Cotroceni din București. Anul acesta, Carpisa a deschis alte două unități pe piața locală, în centrul comercial Băneasa Shopping City din Capitală și în City Park Mall Constanța, iar inaugurările nu se opresc aici. Pe 9 august, Carpisa își deschide ușile în Iulius Mall Cluj, într-un spațiu de 70 mp, unde își întâmpină clientele cu multe surprize.

”Vom oferi, ca la fiecare deschidere, posibilitatea de a participa la o tombolă, unde premiul constă într-un City-Break în doi la Roma. Nu trebuie decât să achiziționezi un produs de minimum 100 lei. De asemenea, primii clienți vor primi și mici cadouri surpriză. Atracția principală a magazinului va fi superba colecție de toamnă, dar pentru că sezonul estival nu s-a încheiat încă, vom avea și produse ideale pentru călătorie și vacanța de vară: genți de voiaj, valize, genți de plajă”, a declarat pentru Franchising.info.ro Anatolie Tighinean, administratorul FIG Trade Romania SRL, compania care deține drepturile francizei Carpisa pe piața românească.

Prețul mediu al genților Carpisa este de circa 149 de lei, iar cele mai scumpe produse depășesc foarte rar prețul de 450 de lei. Din această toamnă, brand-ul numit pentru a cincea oară “Retailerul anului în Italia” la categoria genți și accesorii, va ajunge și în centrul comercial AFI Palace Ploiești. ”Brand-ul a fost extrem de bine primit pe piața românească, el fiind cunoscut deja de multă lume din Italia. Din reacțiile avute în magazine și în mediile de socializare suntem foarte optimiști în ce privește penetrarea brand-ului pe piata românească”, spune Anatolie Tighinean.

Fondat în urmă cu 12 ani, brand-ul Carpisa a devenit un nume important în piața francizei, numărând în prezent peste 600 magazine în Italia, Franța, Spania, Elveția, Marea Britanie, Serbia, Germania, Grecia, Polonia, Spania, Emiratele Arabe și Kuweit și în alte peste 20 de țări.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015