CIPO&Baxx, franciza din colț

Magazinele Cipo&Baxx comercializează articole extravagante de îmbrăcăminte și accesorii.
Marți
27.08.2013
Brand-ul european de fashion CIPO&Baxx își schimbă strategia de extindere a rețelei de franciză. Compania caută parteneri și în țara noastră.
 

Deschide-ți o franciză de tip ”corner” , iar dacă vezi că brand-ul are succes- deschide un magazin! Aceasta este strategia pe care a adoptat-o recent compania Yilba Textile, cea care se ocupă de extinderea rețelei de franciză a brand-ului CIPO&Baxx. Reprezentanții companiei recomandă strategia francizei ”corner” celor care au deja un magazin de haine multibrand, iar un colț cu colecțiile CIPO&Baxx poate fi un bun indicator pentru modul cum se va dezvolta brand-ul pe piață.

Compania Yilba Textile are o experiență impresionantă în Polonia unde a dezvoltat o rețea de franciză de 42 de unități. ”Cu toate acestea, căutăm în continuare parteneri noi, care vor să dezvolte brand-ul în țările lor”, spune Agnieszka Steel, CEO Yilba Textiles. ”De asemenea, ne dorim și dezvoltarea conceptului ”franchise corner” în marile magazine.”

Anul trecut compania a început să caute potențiali master francizați în România și în țările vecine. După cum am mai zis în articolele precedente, intrarea în rețeaua CIPO&Baxx nu implică taxă de franciză sau alte redevențe.

Este recomandat ca magazinele CIPO&Baxx să fie localizate în zone cu trafic intens, în mall-uri sau pe străzi aglomerate. Reprezentanții companiei sprijină francizații în alegerea locației potrivite. Investiția într-un magazin nou depinde de mărime și de localizare, însă, în general pornește de la 10.000 euro.

Brand-ul CIPO&Baxx operează în prezent sute de magazine în Australia, Franța, Italia, Polonia, Africa de Sud, Ungaria, Olanda, Germania, Rusia, Spania, Suedia, Turcia și Statele Unite ale Americii.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015