2013-09-17

Un nou concept marca Irish Second Hand Retailer

Compania a introdus un nou concept de business într-un magazin al rețelei de articole second-hand. Franciza retailerului are succes în mai multe teritorii.

Odată cu deschiderea unui nou magazin second-hand în Irlanda, rețeaua Irish Second Hand a inaugurat și conceptul de outlet. Dacă noul concept va capta atenția publicului, acesta va fi extins în întreaga rețea de franciză. Brand-ul Irish Second Hand Retailer poate fi dezvoltat și în România, prin intermediul filialei maghiare a brand-ului, Ir Hasznaltruha, deținută de francizorul Ákos Bedő.

În condițiile în care tot mai mulți români sunt amatori de ”produse de marcă”, business-ul hainelor second second-hand poate fi unul profitabil chiar şi în condiţiile recesiunii economice. Avantajul pe care îl aduc aceste magazine este preţul foarte redus al produselor. Fot. Irish Second Hand Retailer

În condițiile în care tot mai mulți români sunt amatori de ”produse de marcă”, business-ul hainelor second second-hand poate fi unul profitabil chiar şi în condiţiile recesiunii economice. Avantajul pe care îl aduc aceste magazine este preţul foarte redus al produselor.

”Suntem mulțumiți de rezultatele pe care le-am înregistrat în ultimii doi ani, atât din punct de vedere al extinderii numărului de magazine, cât și al creșterii cifrei de afaceri. În ceea ce privește anul acesta, în primele șase luni am introdus acest concept nou- outlet, prin care oferim și produse create de cei mai cunoscuți designeri. Momentan, noul concept are acces limitat, însă dacă va avea succes, îl vom extinde la nivelul întregii rețele”, spune Ákos Bedő.

Primul outlet Ir Hasznaltruha cu haine second hand a fost deschis în anul 2008, în Irlanda. Brand-ul a intrat pe piața maghiară în anul 2009. Un anu mai tarziu a început extinderea în sistem de franciză, ajungând în prezent la un număr de 30 de parteneri pe teritoriul maghiar. Principalele atuuri al francizei sunt costurile operaționale mici și investiția redusă pentru intrarea în rețea. Datorită extinderii rapide din Ungaria, brand-ul vrea să cucerească și piețele internaționale.

”Atenția noastră este îndreptată spre țările vecine Ungariei: România, Serbia, Ucraina și Slovenia”, spune francizorul Ákos Bedő. ”Am primit deja multe cereri de franciză din aceste regiuni”.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank