Un nou concept marca Irish Second Hand Retailer

În condițiile în care tot mai mulți români sunt amatori de ”produse de marcă”, business-ul hainelor second second-hand poate fi unul profitabil chiar şi în condiţiile recesiunii economice. Avantajul pe care îl aduc aceste magazine este preţul foarte redus al produselor.
Marți
17.09.2013
Compania a introdus un nou concept de business într-un magazin al rețelei de articole second-hand. Franciza retailerului are succes în mai multe teritorii.
 

Odată cu deschiderea unui nou magazin second-hand în Irlanda, rețeaua Irish Second Hand a inaugurat și conceptul de outlet. Dacă noul concept va capta atenția publicului, acesta va fi extins în întreaga rețea de franciză. Brand-ul Irish Second Hand Retailer poate fi dezvoltat și în România, prin intermediul filialei maghiare a brand-ului, Ir Hasznaltruha, deținută de francizorul Ákos Bedő.

”Suntem mulțumiți de rezultatele pe care le-am înregistrat în ultimii doi ani, atât din punct de vedere al extinderii numărului de magazine, cât și al creșterii cifrei de afaceri. În ceea ce privește anul acesta, în primele șase luni am introdus acest concept nou- outlet, prin care oferim și produse create de cei mai cunoscuți designeri. Momentan, noul concept are acces limitat, însă dacă va avea succes, îl vom extinde la nivelul întregii rețele”, spune Ákos Bedő.

Primul outlet Ir Hasznaltruha cu haine second hand a fost deschis în anul 2008, în Irlanda. Brand-ul a intrat pe piața maghiară în anul 2009. Un anu mai tarziu a început extinderea în sistem de franciză, ajungând în prezent la un număr de 30 de parteneri pe teritoriul maghiar. Principalele atuuri al francizei sunt costurile operaționale mici și investiția redusă pentru intrarea în rețea. Datorită extinderii rapide din Ungaria, brand-ul vrea să cucerească și piețele internaționale.

”Atenția noastră este îndreptată spre țările vecine Ungariei: România, Serbia, Ucraina și Slovenia”, spune francizorul Ákos Bedő. ”Am primit deja multe cereri de franciză din aceste regiuni”.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015