2013-10-15

Cartofii croați ajung prin franciză în România

De anul viitor, produsele de la McDonald’s și KFC vor avea un competitor care vinde anual circa 1.000 de tone de cartofi.

Nu este un secret că românii sunt mari consumatori de fast-food. Lista numelor mari din piața de profil, McDonald's, KFC și Subway este completată de shaormerii, tonete de sandvișuri, pizza, hot-dog și cartofi spiralați. Anul viitor un nou concept de fast-food va intra pe piața din România. Este vorba despre lanțul de fast-food creat în Croația Surf'n'Fries.

Surf'n'Fries a semnat un acord de master franciza pentru Romania Fot. Surf'n'Fries

Fondată în urmă cu 4 ani, în Croația, rețeaua Surf’n’Fries a ajuns în prezent la un număr de 40 de restaurante.

Surf'n'Fries a semnat deja un contract de master-franciză cu un antreprenor din România. Primul restaurant va fi deschis în martie 2014, în București. Recent, brand-ul a început procesul de expansiune al business-ului și în Turcia și Austria.

Andrija Čolak, unul dintre deținătorii companiei spune că va semna acorduri de master-franciză în mai multe țări. ”Franciza este cea mai bună modalitate prin care putem să ne dezvoltăm”, a declarat acesta.

Specialitatea Surf'n'Fries sunt cartofii prăjiți, pe care îi oferă în cinci sortimente: ”Surf'n'Fries”, ”Crinckle Wedges”, ”Belgian Potato”, ”Kids”, ”Chocolate fries”. Aceștia pot fi serviți în combinație cu două dintre cele 15 sosuri sau în variantele meniu alături de aripioare de pui, nuggets, sandvișuri cu pui și hot dog. Anual, compania vinde circa 1.000 de tone de cartofi.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank