Grecii dau tonul în fashion-ul românesc
Unii dintre noi respectăm o tradiție grecească: spargem farfurii și pahare la petreceri pentru a înlătura ghinionul din viața noastră. Grecii nu se mulțumesc doar să ne împrumute câteva dintre obiceiurile lor și vor să ne dicteze și ultimele tendințe în fashion. Cu toate că anul 2013 a marcat ieșirea unui retailer grec de fashion din România- Sprider, mai există un brand grecesc care vrea să ne insufle cele mai noi tendințe de fashion: BSB. 2013 a fost un an tumultos pentru retailerul grecesc: a lansat programul de franciză la nivel internațional, iar în România a inaugurat trei magazine proprii, o franciză și primul flagship store.
BSB Flagship Store a fost deschis în octombrie, pe Calea Victoriei din București, iar aici vor fi vândute produsele de top ale retailer-ului. Anul trecut, BSB a inaugurat primul său magazin stradal din Capitală, pe B-dul Magheru, reprezentanții companiei vizând în continuare spațiile stradale pentru expansiunea în România.
“Cred că și Bucureștiul trebuie să se alinieze marilor capitale europene din punct de vedere al comerțului stradal iar prin deschiderea flagship store-ului brand-ului BSB pe o arteră comercială cu tradiție, alături de marile nume din moda internațională, consider că punem încă o cărămida la temelia acestui fapt”, a declarat Evangelos Poulios, owner BSB.
Pe Calea Victoriei retailerul grec s-a pozitionat lângă branduri precum Max Mara, Burberry sau Gucci.
BSB SA a fost înființată în anul 1980, în Grecia, de Vassilios și Sophia Bitharas, ca societate producătoare de îmbrăcăminte pentru femei. La nivel internațional retailerul oferă haine, accesorii și produse complementare în 12 ţări, prin intermediul unei rețele de peste 120 de magazine în ţări ca Grecia, România, Turcia, Marea Britanie, Rusia, Bulgaria, Liban, Cipru, Albania şi Egipt. Retailerul grec de fashion BSB a intrat pe piața românească în anul 2004, când a deschis o unitate în centrul comercial București Mall.
Despre franciza BSB
Condiţiile cerute de BSB pentru francizare sunt legate de faptul că în oraş nu trebuie să existe magazin propriu al companiei, iar magazinul trebuie să aibă o suprafaţă minimă de 100 mp. Deşi nu se aplică taxă de franciză, investiţia iniţială este cuprinsă între 30.000 de euro şi 60.000 de euro.
Un alt retailer de fashion care se dezvoltă prin franciză în ţara noastră este New Look. Drepturile de franciză pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport. Anul trecut, trei brand-uri de fashion şi-au anunţat intenţia de a se dezvolta prin franciză pe piaţa românească. Detalii în catalogul nostru de franciză.
Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..