2013-10-29

Husse, o alternativă pentru criză

Ești un mare iubitor al animalelor de companie? Îți dorești o afacere proprie? Dacă răspunsul la una dintre întrebări este ”Da”, atunci franciza Husse ți se potrivește.

În urmă cu trei ani, un tânăr antreprenor aducea pe piața din România brand-ul suedez Husse, un concept dedicat ființelor necuvântătoare care ne oferă zilnic atât de multe bucurii: câinii, pisicile și caii. Husse distribuie hrană și accesorii pentru animalele de companie, iar motivul pentru care acestea preferă produsele brand-ului sudez este, după cum ne-a explicat managerul Husse România, ”unul extrem de simplu. Hrana, atât cea pentru câini, cât și cea pentru pisici, este deosebit de gustoasă. Rețetele suedeze au fost gândite astfel încât să fie pe placul animalelor de companie.”

husse Fot. Husse Romania

Husse este un brand 100% home delivery. Înainte de livrarea propriu-zisă, ești contactat de către consultanții companiei, pentru a afla toate detaliile despre animalul tău de companie: vârstă, greutate, stare de sănătate, activități etc.

În urma acestei documentări, va fi selectat produsul sau grupa de produse care corespund criteriilor enumerate și vei primi o mostră care testează doar apetitul prietenului tău necuvântător. Ulterior, poți face o comandă prin intermediul site-ului sau telefonic, iar produsele vor fi livrate la domiciliu în 24 de ore. Evoluția și creșterea animalului de companie va fi în permanență preocuparea celor de la Husse.

Reacția consumatorilor - câinii, pisicile, caii - la produsele Husse a fost una favorabilă, drept urmare proprietarii acestora s-au arătat pe deplin mulțumiți. ”Primul client a fost unul din prietenii mei, cu adevărat iubitor de animale (iubește să stea în preajma pisicilor) și unul din cei mai exigenți critici personali”, povestește managerul Husse România. ”Aprecieri pozitive au transmis și specialiștii pieței de hrană pentru animale, medici veterinari și crescători profesioniști organizați în asociații chinologice, canise și felise, specializate pe creșterea și promovarea diverselor rase, aceștia fiind angrenați continuu în căutarea de alternative economice care să conducă la eficientizarea cheltuielilor cu întretinerea și pregătirea animalelor de companie pentru concursurile naționale sau internaționale.”

O alternativă de business pentru micii antreprenori

Husse nu doar îți rasfață animalele de companie cu produse pe placul lor. Conceptul îți oferă și posibilitatea să-ți deschizi o afacere într-o industrie aflată în continuă creștere în România, unde unul din trei români are un animal de casă. ”Prin filozofia brandului și diferențierea dată de conceptul suedez deja consacrat în lume, Husse poate oferi în orice zonă a țării, oricărui doritor să înceapă o afacere pe cont propriu în această industrie, o alternativă atractivă bazată pe conceptul reinvestirii dinamice a cash-ului, cu un return on investment și o perioadă de recuperare a investițiilor atractive, dar și provocarea de a fi foarte activ pe o piață locală în creștere și extrem de dinamică. O mare parte din clienții nostri direcți sunt pe cale de a deveni distribuitori sau acționează ca distribuitori, după o perioadă firească în care au testat efectele produselor Husse, calitatea si constanța serviciilor, cât și capacitatea brandului Husse de a comunica eficient”, spune managerul Husse România.

În România, există 12 distribuitori și un francizat în stadiu de inițiere, în timp ce la nivel internațional rețeaua Husse totalizează 750 de parteneri de franciză în 40 de țări.

”În prezent depunem eforturi în două direcții principale, adaptarea conceptului Husse în România ca model de business și alcătuirea manualului operațional al francizatului”, explică managerul Husse România. ”Ambele direcții au ca scop sintetizarea de know how în scopul de a crea beneficii viitorilor parteneri, la orice nivel”. Pentru sprijinirea antreprenorilor care doresc să se alăture rețelei Husse, costurile francizei vor fi stabilite în funcție de mai mulți factori: regiune, puterea de cumpărare a piețelor, costul forței de muncă la nivel local și concentrația clienților și a concurenței în zonă.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank