Îngrijire corporală și facială fără bisturiu
Biothecare Estetika, centru de înfrumusețare și îngrijire corporală și facială, prezent pe piața locală în Sibiu, vrea să se extindă prin franciză și în România. Compania a purtat deja discuții cu investitori din București, Timișoara, Brașov, Cluj și Constanța. La nivel internațional, sunt deschise peste 170 de centre Biothecare Estetika.
Primul centru Biothecare Estetika din România a fost deschis în martie 2012, la Sibiu. Compania și-a căutat francizați la International Franchise and Branding Exhibition (IFBE) 2012. Reprezentanții companiei spun că își promovează afacerea prin aplicarea autocolantelor cu logo-ul Biothecare Estetika pe mașinile de curse care participă la Campionatul Național de Raliuri, prin intermediul mass-mediei locale și al internetului.
”Pentru a putea oferi o șansă tuturor persoanelor care vor să-și deschidă un business, chiar și celor cu posibilități financiare mai reduse, oferim 3 variante de franciză: Bază, Smart și Complet. Obiectivul nostru este să deschidem câte 5 centre pe an.”, spune Anca Hoaghea, reprezentant al Biothecare Estetika.
Franciza Biothecare Estetika a fost creată în octombrie 2008 iar în prezent deține peste 170 de centre la nivel internațional.
(E.C.)
Articole citite
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Cele mai citite
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca