O franciză la trei zile
Un salon la fiecare trei zile- așa putem descrie activitatea pe care grupul DepilConcept a avut-o în Octombrie 2013. Rețelei de saloane de epilare definitivă i s-au alăturat 10 noi unități: trei în Brazilia: S. João Demiteri, Barra da Tijuca – Rio de Janeiro, Niterói, patru în Portugalia: Aveiro, Beja, Areeiro, Torres Novas și trei în Polonia: Piła, Wroclaw, Płock .
”În primele nouă luni ale anului 2013, numărul unităților DepilConcept a crescut cu peste 20%, iar cifra de afaceri a francizaților a înregistrat o creștere de peste 19%”, a declarat Alexandre Duque Lourenco, Director Executiv DepilConcept. ”Rezultatele vin ca o consecință a unei dezvoltări optime pe piețele curente, demonstrând puterea pe care DepilConcept o are în țările în care suntem deja prezenți”.
Franciza DepilConcept este parte a Grupo Concept, deținătorul centrelor de înfrumusețare Body Concept și a Școlii de Estetică Bodyconcept.
Rețeaua de franciză Grupo Concept are unități în Brazilia, Cape Verde, Polonia, Portugalia, Elveția, Cehia și Slovacia. În opt ani grupul a deschis peste 100 de centre pe trei continente. Intrarea în rețelele de franciză ale Grupo Concept este scutită de redevențe lunare și de taxe de marketing. Mai multe informații găsești în Catalogul nostru de francize.
Articole citite
Vânzările sunt în creștere, se deschid noi centre de franciză. Ce piețe sunt în atenție acum și cum va fi dezvoltat în continuare lanțul portughez DepilConcept, dezvăluie proprietarul mărcii, Alexandre Lourenço
Pielea este reflexul bunăstării tale interioare și exterioare, iar dacă atrage privirea, asta este datorită DepilConcept.
Din aprilie 2019, DepilConcept funcționează în Serbia conform sistemului portughez de franciză. Iată un model de business de succes, care te poate inspira să dezvolți o afacere în franciză și să creezi noi oportunități și în România.
Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.
Deși în sectorul cosmetic, antreprenorii sunt de regulă femei, și bărbații își găsesc loc în această industrie.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca