Un an de Ploiești Shopping City în cifre
Primul centru comercial din județul Prahova, Ploiești Shopping City, a împlinit pe 15 noiembrie un an de la inaugurare. Lansat în urma unei investiții de 65 de milioane de euro, Ploiești Shopping City a fost vizitat de la deschidere și până în prezent de peste 5 milioane de persoane, iar încasări înregistrate se ridică la peste 25 milioane de euro, informează un comunicat de presă trimis redacției.
Primul mall din Ploiești oferă în prezent peste 1100 de locuri de muncă. Având o suprafață închiriabilă de 55.000 m2, 2.200 locuri de parcare și peste 100 de magazine, restaurante și cafenele, rata de ocupare a centrului comercial la un an de la deschidere se ridică la aproximativ 90%. Brandurile internaționale reprezintă 75% dintre chiriași, brandurile naționale 21%, iar cele locale însumează 4% din totalitatea comercianților.
Ploiești Shopping City este singurul centrul comercial din județul Prahova ce găzduiește branduri cunoscute, unele dintre ele dezvoltându-se în sistem de franciză pe piața românească. Astfel, centrul comercial reunește magazinele grupului Inditex, Zara, Pull & Bear, Stradivarius, Berska, dar și branduri precum New Yorker, Sephora, Yves Rocher, Subway sau Pizza Hut.
„Un an de la lansarea Ploiești Shopping City ne-a demonstrat că prahovenii aveau nevoie de un centru comercial modern, o destinație de shopping și distracție pentru toată familia. Acum ei au la dispoziție un mix de branduri de top la nivel internațional, precum Zara sau Sephora și un food court cu o varietate culinară, dar și zone de joacă special amenajate pentru copii și posibilități de entertainment pentru cei mari. Primul an de la inaugurare a reprezentat un succes și suntem încrezători ca și perioada ce va urma va fi una la fel de bună”, au declarat reprezentanții Ploiești Shopping City.
Ploiești Shopping City este primul centru comercial din județul Prahova, având o suprafață închiriabilă de 55,000 m2 și aproximativ 2,000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește cel mai mare cinematograf din afara București-ului, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum H&M, Zara, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Orsay, Otter, Reserved, Intersport, Noriel, B&B, Yves Rocher și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property România împreună cu New Europe Property Investments plc (NEPI), în urma unei investiții de aproximativ 65M Euro.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.