2013-12-16

Francize de patru stele

Portalul internaţional de rezervări hotel.info a realizat un clasament al celor mai bune evaluări în ceea ce privește serviciile hoteliere din România și Europa.

Zece hoteluri din România au fost premiate cu sigla ”Top Rated Hotel 2013” de către portalul internațional hotel.info. ”Aprecierea s-a făcut prin procesarea evaluărilor a peste 6 milioane de clienți de rezervări pentru 250.000 de hoteluri din întreaga lume”, se precizează într-un comunicat de presă al hotel.info. Studiul ne arată că o franciză domină clasamentul celor mai bine cotate hoteluri din România. Astfel, pe primul loc în topul preferințelor turiștilor se află hotelurile Ramada, operate în sistem de franciză de SC Majestic Tourism SA. Brand-ul Ramada se regăsește de altfel de cinci ori în clasamentul realizat de portalul de rezervări hoteliere.

tabel hoteluri Fot. www.hotel.info

Top 10 hoteluri din România Evaluare la 19 Noiembrie 2013 - hotel.info

Ramada este un brand al Cendant Corporation, unul dintre cei mai mari francizori din lume din domeniul hotelier. Numele Ramada provine din limba spaniolă și se traduce prin ”loc de odihnă la umbră”. Astăzi, brand-ul este prezent cu circa 1.000 de hoteluri în peste 25 de țări.

În România, Ramada și-a făcut intrarea în anul 2005, când a fost acordată licența de franciză Hotelului Majestic din București. Astăzi, în țara nostră sunt 11 hoteluri Ramada, dintre care cinci în București și câte unul în Brașov, Sibiu, Iași, Cluj Napoca, Pitești și Oradea. Investiția într-o franciză Ramada se ridică la circa 20 de milioane de euro.

Succesul unui hotel se bazează în primul rând pe fluxul de numerar generat. Astfel, cei care se orientează spre o franciză din domeniul hotelier trebuie să pună în balanță beneficiile apartenenței la un brand cu costul total al investiției. Principalul avantaj pe care îl are un francizat din acest domeniu este strategia grupului sub care operează, alături de numele de marcă internațional și o calitate îmbunătățită a serviciilor.

În afară de Ramada, pe piața francizelor hoteliere din România se remacă și: Golden Tulip, Double Tree Hilton, Ibis, Radisson Blu, Accor Group- Novotel, Peacock Hotels. Anul trecut, suedezii de la Ikea au anunțat că intenționează să deschidă peste 100 de hoteluri care vor fi administrate de grupuri specializate care le vor primi ”la cheie” de la Inter Ikea, o filială a gigantului suedez.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank