2013-12-17

Goodyear deschide a doua franciză din Târgu Mureș

Mondo Trade, partener francizat al Goodyear încă din 2010 a deschis al doilea centru Premio din Târgu Mureș.

Cunoscută pe piața locală ca reprezentanță Hyundai și recent ca noul concesionar Citroën și Peugeot din Târgu Mureș, precum și prin activitățile pe care le desfășoară în domenii precum vânzarea de lubrifianți și anvelope, vânzarea de mașini noi și seccondhand, service, construcții, amenajări ș.a., compania mureșeană MONDO TRADE SRL revine acum pe piața locală a service-ului și retail-ului cu anvelope cu un nou centru Premio deschis cu franciză de la Goodyear.

La nivel național, Premio 2 Mondo Trade este cel de-al 41-lea centru de profil din lanțul de franciză de la Goodyear. Fot. Premio Goodyear Romania

La nivel național, Premio 2 Mondo Trade este cel de-al 41-lea centru de profil din lanțul de franciză de la Goodyear.

„Am realizat aici o nouă investiție și ne-am extins aria la nivel național, Premio 2 Mondo Trade este cel de-al 41-lea centru de profil din lanțul de franciză de la Goodyear, operare pentru service-ul și distribuția de anvelope într-o nouă locație Premio. Investițiile noastre nu se vor opri însă aici. Preconizăm să ne extindem pe plan local cu sedii noi, să angajăm cei mai specializați oameni în domeniile în care activăm, să dezvoltăm mentalitatea consumatorilor noștri și să fim tot timpul cu un pas înaintea nevoilor lor”, a declarat Cristian Tiberiu, director general al Mondo Trade.

„Suntem deschiși la tot ceea ce este nou, și dorim să modernizăm și să creștem valoarea spațiilor noastre de lucru și de prezentare cu aparate noi și cu un confort sporit, pentru a putea astfel oferi clienților noștri condiții cât mai de calitate. În spațiul din locația Premio Mondo Trade din strada Depozitelor vom amenaja în curtea firmei un loc de așteptare destinat clienților pe toată perioada verii”, a mai declarat acesta.

Începând cu anul 2010 și până în prezent, lanțul de franciză Premio de la Goodyear a cunoscut o evoluție constantă, numărând anual aproximativ 10 centre noi înscrise în franciză. Pentru anul 2014, evoluția se așteaptă să păstreze același ritm de creștere, urmând ca la finele anului lanțul de franciză Premio din România să numere aproximativ 50 de centre.

O altă rețea de service-uri auto care se dezvoltă în sistem de franciză în România este Euromaster. Compania a apărut în anul 1992, având ca acționar majoritar compania Michelin. Rețeaua este activă in 17 țări, cu un număr de peste 2300 de centre, dintre care peste 800 funcționează în sistem de franciză. În România, programul de franciză Euromaster a fost lansat în anul 2012. Mai multe informații despre franciza Euromaster găsești în catalogul nostru de francize.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank