Carrefour dă startul la proximitate și francize în 2014
Francizele din retail si-au făcut au urmat un proces agresiv de expansiune anul trecut. La început de 2014, grupul Carrefour România dă startul la dezvoltarea pe acest segment și anunță intrarea în rețeaua Express a două noi magazine de proximitate operate în regim de franciză: în București, Express Salviamax și în Brașov, Express RostCom Zizinului. În acest moment, rețeaua numără 58 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unități în orașul Brașov și 48 în București și Ilfov.
”Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. Nu creăm m² noi de comerț de proximitate modern care să asfixieze comerțul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja”, se arată într-un comunicat de presă al retailerului.
Carrefour operează în prezent în România 4 formate de magazine, cu un total de 162 de unitati: 25 hipermarketuri „Carrefour”; 78 supermarketuri „Market”; 58 magazine de proximitate „Express”; 1 website de comerț online: www.carrefour-online.ro.
Segmentul de proximitate în 2013
Segmentul de proximitate a fost puternic atacat de marii retaileri în anul 2013. Circa 300 de magazine noi au intrat în cele mai mare rețele internaționale, scrie revista Piața. Shop&Go de la Mega Image a fost cel mai dinamic concept, cu 66 de magazine noi, urmată de Profi cu 58 de noi puncte de vânzare. Express, franciza grupului Carrefour România a atras 41 de noi magazine iar Mega Image 37. Marketi și Billa au deschis 13, respectiv 10 magazine. Penny și Lidl au adus în piața de retail încă 30 de unități. La categoria hipermarketuri se remarcă nemții de la Kaufland cu 8 magazine, în timp ce Cora a deschis doar 2, iar Carrefour doar unul. Carrefour și Cora au deschis primele hipermarketuri online din România.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.