KFC continuă comenzile din maşină

Mark Hilton, CEO-ul companiilor care dezvoltă brand-urile KFC, Pizza Hut, Paul, Cinnabon și Hard Rock Cafe în România, are o experienţă impresionantă în piaţa francizei. Găseşti câteva sfaturi ale acestuia în interviul pe care l-a acordat portalului nostru.
Marţi
21.01.2014
Lanţul de fast-food mizează şi în 2014 pe restaurantele de tip drive thru şi plănuieşte deschiderea a cel puţin două unităţi de acest tip.
 

Business-ul restaurantelor care ne oferă produsele din carne de pui pregătite după reţelete colonelului Sanders a crescut în anul 2013. Anul trecut, restaurantele KFC au deservit peste 20 de milioane de clienţi. Primele trei produse preferate de aceştia au fost Crispy Strips, aripioarele picante şi sosul de usturoi. Strategia de dezvoltare pentru acest an a lanțului de fast-food KFC se axează în principal pe deschiderea de restaurante de tip drive-thru, care au program non-stop și oferă posibilitatea comandării direct din mașină.

"În urma deschiderii unităţilor drive thru în Bucureşti, Băneasa şi Dristor, credem că acest model are un potenţial mare de creştere, de aceea avem în plan să deschidem cel puţin alte două noi restaurante de acest tip în Bucureşti anul acesta. În plus, vom lua în considerare oportunităţile viitoare care vor apărea, în mall sau stradal. Targetul nostru este să deschidem în jur de 3 - 5 restaurante în 2014 şi ne propunem să menţinem acest trend în următorii ani", a declarat pentru Mediafax, Mark Hilton, CEO-ul companiilor care dezvoltă brand-urile KFC, Pizza Hut, Paul, Cinnabon și Hard Rock Cafe în România.

KFC numără peste 16 ani de activitate pe piața din România, perioadă în care a deschis 51 de restaurante, dintre care cinci drive thru: în Bucureşti (2), Arad, Iaşi şi Sibiu, şi a creat peste 1500 de locuri de muncă. Pe piaţa locală, principalii competitori ai KFC sunt: McDonald's şi Subway.


Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe