Starbucks pregătește suprize clienților

Starbucks deține peste 20.000 de cafenele în 61 de țări din întreaga lume.
Miercuri
29.01.2014
Comenzi prin aplicații mobile și băuturi specifice fiecărui sezon și culturi în parte- sunt două dintre anunțurile făcute de Starbucks recent.
 

Reprezentanții companiei au anunțat că intenționează să introducă o opțiune care să le permită clienților să plaseze comenzi printr-o aplicație mobilă. Comanda poate fi făcută de oriunde și va fi preluată ulterior. ”Am înțeles valoarea pe care o va aduce această metodă. În timp vom fi lideri în acest domeniu”, a declarat Howard Schultz, CEO-ul companiei, scrie publicația Quartz. În ultimaperioadă Starbucks s-a concentrat tot mai mult pe produse alimentare, care sunt greu mai greu de pregătit decât cafelele și pot încetini comenzile.

Starbucks este un brand foarte îndrăgit la nivel mondial și folosește strategii interesante pentru fidelizarea clienților. Pentru a celebra Noul An Chinezez. Pe 31 Ianuarie 2014, Starbucks Coffee Canada a creat o variantă limitată pentru tea latte- Starbucks ® Blossoming Peach Tea Latte. ”La Starbucks, ne inspirăm continuu din sezoane, culturi și tradiții pentru a crea cafele și ceaiuri delicioase”, a declarat într-un comunicat de presă Richard Burjaw, vice president, Marketing, Starbucks Coffee Canada.

Starbucks deține peste 20.000 de cafenele în 61 de țări din întreaga lume. Brand-ul este operat în sistem de franciză pe piața locală, din anul 2007, de către compania grecească Marinopoulos. În prezent, dacă vrei să bei o cafea de la Starbucks în România, poți alege una dintre unitățile din București: Plaza România, București Mall, Băneasa Shopping City, America House, AFI Palace Cotroceni, sau poți merge în Cluj-Napoca, Timișoara sau Brașov.

Dintre competitorii Starbucks de pe piața românească, enumerăm Turabo Cafe, CreamCaffe, ViaCaffe, Coffeeright, Gloria Jean's.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015