CarmOlimp a intrat în marile rețele de retail
Mega Image și Metro se numără printre retailerii care au încheiat contracte cu producătorul brașovean, prezent de peste 18 ani în industria locală a cărnii. Contractele sunt un acord pentru distribuirea produselor CarmOlimp - carne ambalată în ATM (atmosferă protectoare la gramaj fix) și lapte - în rețelele de magazine. Producătorul vizează pentru acest an deschiderea a 30 de magazine proprii și în franciză, precum și începerea exportului de mezeluri în Ungaria, notează capital.ro. În prezent, la nivel internațional, compania este activă pe piețele din Italia și Spania.
Reprezentanții CarmOlimp estimează pentru anul 2012 o creștere cu 20% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul trecut, potrivit capital.ro. Aceeași sursă notează că producătorul deține 60% din piața de ATM. CarmOlimp produce în medie 30.000 de caserole de carne ambalată în ATM pe zi și oferă produselor un termen de valabilitate de minimum 11 zile.
CarmOlimp a investit peste 200.000 de euro pentru dezvoltarea sectorului de restaurante, scrie horeca.ro. Compania deține două restaurante. Cel mai nou dintre acestea se numește ”Paradis by CarmOlimp” și se află în centrul istoric din Brașov. Celălalt restaurant a fost deschis în orașul Victoria, în urmă cu 7 ani.
CarmOlimp este unul dintre cei mai mari furnizori de carne proaspătă ambalată în ATM de pe piața locală, pentru reţelele Penny Market, Lidl, Cora, Mega Image, şi Metro. Compania controlează tot lanţul de producţie. Carnea ambalată provine de la animalele crescute în fermele proprii sau în cele partenere.
În prezent, CarmOlimp operează 50 de magazine proprii și peste 60 de unități în franciză. Pornită în anul 1993 ca o afacerea de familie, compania este deținută de familia Olimpiu și Carmen Șoneriu.
(E.C.)Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?