2014-02-26

Tradiționalul se îmbină cu modernul...la piață

Premieră în România: în centrul comercial Uvertura din Botoșani a fost deschisă prima piață fresh, care atrage zilnic un număr de 1.000 de persoane.

Magazinele de tip insulă din centrele comerciale au ajuns la un alt nivel. Treizeci de tarabe și 18 magazine, constituind o piață în adevăratul sens al cuvântului, și-au găsit locul în mall-ul Uvertura din Botoșani. Este vorba despre prima piață fresh deschisă într-un centru comercial, proiectul fiind dezvoltat în parteneriat cu Consiliul Județean Botoșani, a anunțat compania DTZ Echinox, property managerul centrului comercial. Piața va susține micii agricultori și producători regionali, care vor fi ajutați să se integreze în comerțul modern și să se poziționeze ca o alternativă la produsele din hipermarketuri.

piata agroalimentara Romania Fot. Franchising.info.ro

Piața din centrul comercial Uvertura din Botoșani a fost deschisă la finalul anului trecut și ocupă un spațiu de 865 mp.

“Ne-am propus să testăm acest nou concept în Uvertura Mall, spațiul de aici răspunzând perfect atât din punct de vedere tehnic, cât și din punct de vedere al publicului targetat. Piața a fost o soluție firească pentru spatiul pe care îl aveam la dispoziție”, a declarat Sebastian Mahu, head of property management DTZ Echinox, citat de DailyBusiness.

În centrul comercial Uvertura Mall exista doar un supermarket, iar piața de produse proaspete a reprezentat o soluție, mai ales în condițiile în care tot mai mult centre comerciale alocă spații generoase pentru comercializarea produselor naturale.

Piața care se întinde pe o suprafață de 865 de metri pătrați a fost deschisă la finalul anului trecut. Circa 1000 de persoane vizitează piața din mall, însă reprezentanții centrului comercial se așteaptă ca numărul de vizitatori din piață să crească la 2.500 de persoane în momentul în care proiectul va fi finalizat.

Având în vedere că marea majoritate a celor care își fac cumpărăturile din piețe se află la a doua sau la a treia tinerețe, iar principalii vizitari ai mall-urilor aparțin generației Y, cum credeți că va evolua conceptul din mall-ul botoșănean?

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank