Lemet a încheiat anul 2013 cu 11 noi magazine

Majoritatea magazinelor din reţeaua Lem’s sunt în franciză.
Vineri
04.04.2014
Magazinele de mobilă ale fabricii Lemet operează sub brandul LEM’S şi sunt amenajate la acelaşi standard în toate judeţele.
 

Vânzările reţelei de magazine în sistem de franciză LEM'S, operată de producătorul de mobilă Lemet Câmpina, au înregistrat în 2013 o creştere de 10%, la 231 milioane lei. Printre factorii care au influenţat evoluţia vânzărilor se numără investiţiile în tehnologie, extinderea portofoliului şi dezvoltarea reţelei de magazine cu unităţi amplasate în special în galeriile comerciale tip mall, se arată într-un comunicat de presă al companiei.

Compania a investit anul trecut peste 12 milioane lei pentru deschiderea noilor magazine, în prezent reţeaua depăşind 100 unităţi, incluzând partenerii Lemet. Suprafaţa totală de retail, la nivelul întregii ţări, este de peste 65.000 mp.

Dintre produsele de mobilier lansate recent, segmentul de produse premium creşte constant. 48% din vânzările realizate anul trecut sunt reprezentate de produsele premium și lux.

În 2013, Lem's a inaugurat în Capitală magazinele în zonele Mihai Bravu şi Bucur Obor, pe lângă cele din Ghencea şi Berceni. Magazinul Lem's din Bucur Obor este ultimul inaugurat la sfârșitul anului trecut, cu o investiție totală de 1,6 milioane lei.

Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 35.000 mp.Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricii de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri prelucrate tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.


Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015