2014-04-04

Lemet a încheiat anul 2013 cu 11 noi magazine

Magazinele de mobilă ale fabricii Lemet operează sub brandul LEM’S şi sunt amenajate la acelaşi standard în toate judeţele.

Vânzările reţelei de magazine în sistem de franciză LEM'S, operată de producătorul de mobilă Lemet Câmpina, au înregistrat în 2013 o creştere de 10%, la 231 milioane lei. Printre factorii care au influenţat evoluţia vânzărilor se numără investiţiile în tehnologie, extinderea portofoliului şi dezvoltarea reţelei de magazine cu unităţi amplasate în special în galeriile comerciale tip mall, se arată într-un comunicat de presă al companiei.

Lemet Fot. Lemet

Majoritatea magazinelor din reţeaua Lem’s sunt în franciză.

Compania a investit anul trecut peste 12 milioane lei pentru deschiderea noilor magazine, în prezent reţeaua depăşind 100 unităţi, incluzând partenerii Lemet. Suprafaţa totală de retail, la nivelul întregii ţări, este de peste 65.000 mp.

Dintre produsele de mobilier lansate recent, segmentul de produse premium creşte constant. 48% din vânzările realizate anul trecut sunt reprezentate de produsele premium și lux.

În 2013, Lem's a inaugurat în Capitală magazinele în zonele Mihai Bravu şi Bucur Obor, pe lângă cele din Ghencea şi Berceni. Magazinul Lem's din Bucur Obor este ultimul inaugurat la sfârșitul anului trecut, cu o investiție totală de 1,6 milioane lei.

Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 35.000 mp.Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricii de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri prelucrate tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank