Rezultate sub așteptări pentru McDonald’s

În perioada 22 aprilie - 22 mai, McDonald’s derulează în țara noastră o nouă campanie Săptămâni Românești. Produsele vedetă ale acestei campanii sunt chifteluţele, caşcavalul pane şi mini papanaşii cu îngheţată.
Joi
24.04.2014
Vremuri grele, competiție puternică și trenduri negative. McDonald’s a înregistrat vânzări sub așteptări în primul trimestru din 2014.
 

În primul trimestru al acestui an McDonald's a înregistrat venituri de 6,7 miliarde $, în creștere cu 1% față de același trimestru al anului trecut. Cu toate acestea, rezultatul a fost sub preconizările analiștilor care au estimat 6,72 miliarde $. Tot în primele 3 luni din 2014, veniturile rețelei francizaților lanțului de fast a crescut cu 1%, la 4.49 miliarde $.

McDonald's operează într-o piață extrem de competitivă, cea a fast-food-ului, în care trend-urile se schimbă treptat. Cu toate acestea, vânzările din Europa ale lanțului de restaurante au crescut, fiind puternic influențate de performanțele restaurantelor din Marea Britanie, Franța și Rusia. Rezultate slabe au fost înregistrate, în schimb, în Germania.

Ne-am concentrat pe nevoile clienților, iar modelul nostru de business s-a adaptat la cerințele acestora pentru a putea rămâne profitabili pe termen lung în această industrie”, a declarat Don Thompson, CEO McDonald's. ”Ne așteptăm la rezultate mai bune pentru luna aprilie”, a adăugat președintele lanțului de restaurante care a anunțat că strategia companiei va avea în vedere și stabilizarea rezultatelor din piețe importante, cum ar fi USA, Germania, Australia și Japonia.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe