2014-05-02

7-Eleven duce proximitatea la un nou nivel

Compania americană care a ajuns la performanța de a deschide 6 magazine pe zi vrea să se extindă prin franciză pe piața europeană.

Chris Tanco, Directorul operațiunilor internaționale, a declarat că firma dorește să intre pe piața europeană înainte ca situația din regiune să se redreseze complet. ”Cel mai mult ne interesează piețele din Germania și Marea Britanie”, a declarat acesta anunțând că 7-Eleven este în căutare de retaileri care își cunosc bine clienții pentru a intra în programul de franciză.

7Eleven Fot. Wikipedia

7-Eleven este o rețea de magazine de proximitate, situată pe locul 6 în ”Top 10 Francize” pentru 2014, realizat de Entrepreneur.

Acest model de business și-a dovedit succesul in Londra in urma cu 15, când compania deținea mai multe magazine", a mai spus ChrisTanco. Compania americană controlată de grupul japonez Seven&I Holdings deține 52.000 de magazine în16 țări din lume și speră ca acest număr să crească cu 20.000 de unități până la sfârșitul decadei.

7-Eleven a fost înființată în anul 1927, în Dallas, Texas, iar franciza a fost rețeta câștigătoare pentru expansiunea brand-ului. Compania operează 8.700 de magazine în Statele Unite ale Americii și în Canada. Din cele 7.800 de magazine din America, peste 6.200 sunt francize.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank