Franciza cu cei mai fericiţi francizaţi

Dacă BodyConcept ţi-a atras atenţia găseşti în catalogul nostru de francize toţi paşii necesari pentru deschiderea unui salon de înfrumuseţare.
Luni
19.05.2014
Cu o experienţă de 9 ani, rezultatele Body Concept sunt uşor de remarcat la nivel internaţional datorită succesului de care se bucură întreaga reţea de înfrumuseţare.
 

BodyConcept a fost înființată în anul 2005 ca răspuns la o nevoie acută a pieței pentru servicii de înfrumusețare profesională la prețuri accesibile. Compania oferă servicii de înfrumusețare estetică și de coafură ( doar în saloanele de tipul A ) care vizează persoane de toate vârstele care se confruntă cu probleme legate de sănătate și estetică : celulită, obezitate, acumulare de grăsimi, pierderea tonusului muscular, dureri articulare, probleme cu circulația sangvină și piele îmbătrânită și cu riduri. În prezent, compania este în căutare de parteneri în România, unde oferă atât licenţă de master, cât şi doar de franciză.

BodyConcept este un concept inovativ de salon de estetică într-o piață tradițională deoarece asigură acces la servicii profesionale la prețuri foarte accesibile. Rezultatele reţelei la nivel internaţional pot fi cuantificate cu uşurinţă. În anul 2013, cifra de afaceri a tuturor francizaților BodyConcept din Portugalia a crescut cu 21%. „De asemenea, una dintre unitățile BodyConcept a atins pentru prima oară o cifră de afaceri mai mare de 50.000 EUR”, a declarat Alexandre Duque Lourenço, CEO BodyConcept.

În 2013, reţeaua BodyConcept a fost nominalizată la titlul „Franciza cu cei mai buni francizaţi din întreaga lume (Firenze)”, iar în aprilie 2014 a fost singurul brand străin finalist în competiţia „FMA Franchise Marketing Awards- Marketing Support” (Londra).

„Franciza este un model excelent de business, un parteneriat perfect, profitabil atât pentru francizor, cât și pentru francizați. Pentru noi, ca francizor, pentru că putem să creștem mai repede; pentru oamenii care vor să-și pornească propriul business pentru că primesc o rețetă gata testată și sunt scutiți de o mulțime de eforturi. Cred că este o alegere bună pentru ambele părți. De fapt, consider că franciza este cel mai bun model de business din lume”, a declarat într-un interviu acordat portalului nostru Alexandre Duque Lourenço, CEO BodyConcept.

 

 

 


Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe