O sută de mii de clienţi noi pentru Vodafone

Veniturile totale ale Vodafone România pentru întreg anul financiar 2013/2014 s-au situat la 748,5 mil. euro.
Miercuri
28.05.2014
Veniturile Vodafone România au crescut cu 4% în perioada ianuarie - martie 2014, în condiţiile unei creşteri a numărului de clienţi faţă de anul precedent.
 

La 31 martie 2014, operatorul de telefonie mobilă avea 8.185.680 clienţi la serviciile de telefonie mobilă, în creştere cu 104.390, faţă de 2013. Pe de altă parte, veniturile totale ale Vodafone România pentru întreg anul financiar 2013/2014 s-au situat la 748,5 mil. euro, în scădere cu 2,2%, în bază organică, faţă de anul trecut.

În luna noiembrie, Vodafone a lansat un program prin care o parte dintre cele 200 de magazine proprii ale operatorului au fost preluate în sistem de franciză de către antreprenori. Francizele Vodafone sunt localizate în București, Iași, Cluj, Arad, Fălticeni, Piatra Neamț, Mediaș, Sighișoara, Bistrița, Vișeul de Sus, Zalău, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil și Târgu Mureș.

Programul de Franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experiența de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleași standarde de imagine și calitate a serviciilor ca și magazinele Vodafone.

Potrivit site-ului oficial al companiei, la intrarea în acest model de business, se percepe o taxă de franciză care variază între 2.500 şi 15.000 de euro, în funcţie de factori precum tipul locaţiei, suprafaţă şi zona geografică. Potenţialul partener trebuie să dispună şi de un capital de investiţie ce porneşte de la 10.000 de euro, care acoperă garanţia şi rulajul din primele două luni de activitate.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., cel mai mare grup internaţional de telecomunicaţii mobile din lume, cu aproximativ 419 de milioane de clienţi, la 31 decembrie 2013. Vodafone are divizii în 30 de ţări de pe cinci continente şi peste 50 de reţele partenere în întreaga lume.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe