Master în frumusețe
Milioane de femei din întreaga lume se bucură de serviciile oferite de BodyConcept și DepilConcept. Cum crezi că vor întâmpina româncele, cunoscute pentru frumusețea lor, aceste două concepte?
Când am venit pentru prima oară în România am confirmat frumusețea româncelor și grija acestora pentru felul în care arată. Așadar, consider că BodyConcept și DepilConcept pot să aibă un rol important în furnizarea de servicii profesionale de înfrumusețare pe piața românească. Vom aduce cele mai moderne echipamente și cele mai eficiente tratamente.
BodyConcept are o istorie de 9 ani pe piața înfrumusețării. Care au fost cele mai importante momente din evoluția brand-ului? Dar în cazul DepilConcept?
Pe parcursul celor 9 ani, au fost marcate mai multe etape importante în istoricul BodyConcept. Am fost întotdeauna preocupați de calitatea serviciilor și astfel am ajuns lider de piață în Portugalia: după 3 ani aveam peste 30 de unități deschise. În anul 2007 am înțeles că este nevoie și de un brand care să ofere servicii optime pentru îndepărtarea părului și am creat DepilConcept- servicii profesionale de îndepărtare a părului la prețuri accesibile. La numai 2 ani de la lansarea acestui concept aveam deja 25 de unități în Portugalia.
În 2011 am decis să ne extindem pesre granițe și am început expansiunea în Polonia, Brazilia, Cehia, Elveția, Cape Verde. În prezent avem peste 25 de unități pe 3 continente și după ce am efectuat o serie de studii de piață, considerăm că România este una dintre cele mai interesante piețe pentru aceste două brand-uri și căutăm un master francizor.
Care sunt cele mai importante avantaje pe care le oferiți francizaților?
Consider că cel mai important avantaj este un look profesionist într-o piață tipic neprofesionistă. Bineînțeles, avem o serie de avantaje importante pentru francizații noștri, cum ar fi: diverse manuale de franciză (Identitate Corporatistă, Dezvoltarea Inițială, Management, Tehnic, Master Francizor), management pentru partea de software, un puternic training inițial (o săptămână în Lisabona, o săptămână în Ioco), plan anual de marketing (FMA Londra, aprilie 2014), conversații de consiliere săptămânale, rapoarte de activitate zilnice, săptămânale și lunare, francizații pot achiziționa licența master după 1 an.
Ce planuri aveți pentru expansiunea celor 2 brand-uri, atât în România cât și la nivel internațional?
Scopul nostru principal este să găsim un master francizor (sau francizați) în România, în condițiile în care piața cere servicii profesionale. După ce vom deschide primele unități, vom putea arăta cu ușurință candidaților interesați că cele 2 concepte sunt unice. Scopul nostru este să devenim lideri în România pe această piață. La nivel internațional, în 2014 vrem să ne dezvoltăm în alte două noi țări.
Articole citite
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Deținătorul francizelor BodyConcept și DepilConcept a semnat contracte cu noi parteneri în Marea Britanie și în Italia.
Cu o experienţă de 9 ani, rezultatele Body Concept sunt uşor de remarcat la nivel internaţional datorită succesului de care se bucură întreaga reţea de înfrumuseţare.
La Mulţi Ani! Un An Nou prosper, cu multe împliniri şi realizări vă urează echipa Franchising.info.ro!
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Buna Ziua Franciza nomasvello este o franciza mincinoasa care a folosit sloganul “peste 1200 de centre” la nivel mondial ceea ce este fals ca nu au mai mult de 300 de...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial