Franciza „La Doi Paşi” se extinde în România

Franciza „La Doi Paşi” le permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională pe durata colaborării.
Marți
05.06.2012
Reţeaua „La Doi Paşi”, lansată în martie 2012 de METRO Cash&Carry, reuneşte 200 de magazine în toată ţara.
 

În zona de nord a României au fost deschise cele mai multe magazine „La Doi Paşi”, respectiv 70 de unităţi, fiind urmată de regiunea de vest cu 68 de magazine şi zona de sud, cu 62 de magazine, potrivit unui comunicat al METRO Cash&Carry, citat de wall-street.ro. Fiecare magazin poartă însemnele francizei şi este amenajat conform standardelor stabilite de specialiştii retailerului.

Programul este destinat micilor comercianţi independenţi din comerţul tradiţional. Francizorul le oferă acestora cursuri de instruire, consultanţă pe toată perioada desfăşurării parteneriatului şi asistenţă în programele de marketing. Franciza „La Doi Paşi” le permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională pe durata colaborării.

Francizaţii nu trebuie să plătească iniţial o taxă de franciză, potrivit zf.ro. Ei contribuie în fiecare lună cu 500-600 lei. Banii sunt utilizaţi pentru printarea pliantelor de promovare şi pentru alte acţiuni de marketing. Retailerii parteneri în proiectul „La Doi Paşi” nu sunt obligaţi să se aprovizioneze doar de la METRO.

Proiectul „La Doi Paşi” este al doilea lansat de germanii de la METRO Cash&Carry în ultimii doi ani, odată cu revenirea lui Dusan Wilms la conducerea companiei. Acesta a lansat şi proiectul METRO Punct - magazine cu o suprafaţă de circa 2.000-3.000 metri pătraţi, de câteva ori mai mici decât cele clasice.

Retailerul METRO Cash&Carry, parte a grupului METRO AG, este prezent în 30 de ţări cu peste 700 de magazine cash&carry (cu vânzare en-gros, pe baza unei legitimaţii de client). Retailerul german controlează în România o reţea formată din 32 de magazine – 26 clasice şi 6 Punct.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015