FlorideLux își consolidează poziția pe piața din România

Scopul principal al managementului și acționarilor FlorideLux este extinderea francizelor pe raza tuturor județelor țării, cu livrarea produselor în aceeași zi, în sistem propriu.
Joi
03.07.2014
Grupul de e-commerce și florării offline a atras două companii în acționariat: BAC Investment Banking și Mediafax Group.
 

Astfel, din 20 iunie, una dintre cele mai importante companii media din România (Mediafax Group) și unul dintre cei mai mari jucători din piața de consultanță în fuziuni și achiziții (BAC Investment Banking) controlează împreună 35% din business-ul FlorideLux, care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, dar și florăriile offline FlorideLux.

Obiectivul noii structuri de acționariat este consolidarea poziției deținute de FlorideLux pe piața de âfloristică online din România și intrarea pe noi piețe, concomitent cu dezvoltarea sistemului de francize offline. În prezent, FlorideLux are florării francizate în Brasov, Arad, Pitesti, Cluj și Iași.

"BAC a decis să investească în FlorideLux ținând cont, în special, de echipa de management, condusa de Marius Dosinescu si Ioana Buiacu, precum și de potentialul mare de creștere datorat modelului afacerii FlorideLux, într-un sector de activitate încă fragmentat", a declarat Dan Visoiu - BAC Investment Banking.

"Dezvoltarea business-ului avea un curs natural, însa asocierea cu BAC Investment Banking și Mediafax ne va permite să ardem etape și să ne atingem obiectivele mult mai repede și mai eficient. Suntem conștienți că piața de floristică este pe cât de promițătoare, pe atât de segmentată, așa că o strategie foarte bine pusă la punct ne este necesară atât nouă, cât și pieței", a declarat Marius Dosinescu.

Despre florăriile FlorideLux
Florăriile FlorideLux, cu o experienţă de peste 10 ani pe piata din România, oferă produse şi servicii de calitate, pentru: buchete şi aranjamente florale, cosuri cadou, aranjament flori funerare, cadouri business, concepte florale de anvergura, design profesional pentru Craciun si alte evenimente importante, cu livrare oriunde în România. Din iulie 2013, grupul FlorideLux s-a extins la nivel global, prin afilierea la 1800flowers.ro și alăturarea la cea mai mare rețea de florării din lume, Bloomnet, lucru ce permite și livrarea rapidă de buchete oriunde în lume. Programul de francizare FlorideLux se adresează tuturor persoanelor care își doresc o afacere proprie și care sunt pregătiți să se dedice acesteia.


Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015