2014-08-05

O nouă franciză Euromaster se aliniază la grila de start din Bănie

Reţeaua specializată în distribuţia şi întreţinerea anvelopelor a deschis pe 1 august, la Craiova, un nou punct de lucru în franciză – EUROMASTER Ascet.

Cea de-a doua sucursala din Craiova este specializată în vânzări de anvelope şi servicii pentru autoturisme şi camioane, informează un comunicat de presă al companiei. Noul punct de lucru EUROMASTER Ascet este situat pe Calea Bucuresti, nr. 127 (zona aeroport) şi va oferi în plus clienţilor şi servicii de mentenanţă auto. „Am ales să deschidem cel de al doilea punct in Craiova, pentru a fi mai aproape de clienţii noştri care traversează zona de sud-vest a României. EUROMASTER Ascet se remarcă prin gama largă de servicii de mentenanţă pe care o oferă autoturismelor si camioanelor, urmând deja o reţetă de succes EUROMASTER, dezvoltată la nivel European”, a declarat George Lopanov, Director General EUROMASTER România.

Rețeaua Euromaster a apărut în anul 1992, având ca acționar majoritar compania Michelin. Fot. Euromaster

EUROMASTER pune la dispoziţia noilor francizaţi, toate cunoştinţele şi infrastructura dezvoltată de reţea: documente, servicii de formare, contracte cu furnizori şi accesul la cele mai bune practici europene şi internaţionale.

„Ne bucurăm şi ne onorează faptul că numele firmei noastre este de azi asociat cu EUROMASTER, o familie compusă din peste 2300 de sucursale în 17 ţări europene. In cei 21 de ani de activitate, politica firmei a fost orientata catre identificarea si satisfacerea nevoilor clientilor nostri, intr-un proces continuu de servicii oferite, la un raport prêt-calitate cat mai competitiv. Pentru a oferi in continuare servicii de o inalta calitate, firma noastra a hotarat sa se alature retelei EUROMASTER, lider al companiilor din acest domeniu de activitate din Europa”, a declarat dl.Nicu Lungu, Director Executiv, SC Ascet Com SRL.

EUROMASTER îşi doreşte să dezvolte în România reţeaua în sistem de franciză, prin puncte de lucru plasate strategic, în apropierea clienţilor, şi prin servicii de calitate, la cel mai înalt standard pe care reţeaua îl oferă de peste 20 de ani în Europa. „Ne dorim să implementăm proiectul de franciză EUROMASTER la scară cât mai mare şi să aducem cât mai multe reţele autohtone la nivel european, deoarece acest proiect aduce beneficii reale clienţilor români, prin serviciile diversificate, implementate la cele mai înalte standarde de calitate”, a adaugat dl. George Lopanov.

Punctele de lucru în sistem de franciză beneficiază de aceleaşi instrumente, aceleaşi metode de vânzare şi de lucru ca cele ale reţelei EUROMASTER la nivel European, dar şi de notorietatea şi cunoştinţele reţelei. În plus, punctele de lucru în sistem de franciză EUROMASTER B&T au acces şi la multiplele acţiuni promoţionale şi iniţiative lansate de reţea, iar în funcţie de zona geografică şi specificul activităţii, acestea pot profita de contractele clienţilor naţionali şi internaţionali ai reţelei.

„Sunt bucuros că un proiect inovator precum este sistemul de franciză EUROMASTER este implementat în România. Grupul Michelin crede foarte mult în acest proiect, deoarece are o abordare orientată către servicii de calitate pentru clienti, prin dezvoltarea profesionalismului specialiştilor în anvelope dar şi prin servicii de mentenanţă auto precum: servicii aferente roţilor, revizii auto, sistem de franare, amortizoare.etc Deschiderea francizei Euromaster Ascet în Craiova ne ajută să fim mai aproape de clienţii noştri şi de nevoile acestora, prin servicii specializate şi expertiza dovedită la nivel European”, a declarat dl. David Jean, Director Comercial Anvelope de Autoturisme, Michelin Europa Centrală şi de Sud.

Pe tot parcursul perioadei de pornire, noul francizat are parte de un sprijin adecvat pentru ca în final semnalizarea şi implementarea metodelor de lucru EUROMASTER să se efectueze în condiţii optime. Practic, prin acest sistem de franciză, EUROMASTER pune la dispoziţia noilor francizaţi, toate cunoştinţele şi infrastructura dezvoltată de reţea: documente, servicii de formare, contracte cu furnizori şi accesul la cele mai bune practici europene şi internaţionale.

Reţeaua EUROMASTER
Reţeaua EUROMASTER a fost înfiinţată în 1992 şi este parte a Grupului Michelin. În 2007 a fost lansat la nivel European Programul de Parteneriat Michelin: o abordare orientată către dezvoltarea profesionalismului specialiştilor în anvelope. În 2008 Michelin a mandatat EUROMASTER să dezvolte Programul de Parteneriat: FRANCIZA EUROMASTER, care are în prezent 800 de puncte de lucru in Europa.

Reţeaua EUROMASTER din România deţine 25 puncte de lucru la nivel naţional din care 10 în regim de franciză. Reţeaua este specializată în distribuţia şi întreţinerea anvelopelor destinate vehiculelor grele şi vehiculelor uşoare si, odata cu deschiderea primului punct de lucru în sistem de franciză, EUROMASTER oferă clienţilor săi si servicii de mentenanţă auto precum: servicii de mentenanţă auto precum: servicii aferente roţilor (montare, demontare, echilibrare, recanelare, permutare etc.), revizii auto (ulei, filtre), sistem de frânare (plâcuţe, discuri), amortizoare etc.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank