2012-06-07

Cel mai de succes produs fast-food

Un produs fast-food din portofoliul Taco Bell a stabilit un nou record în vânzări.

Lanțul american de restaurante, specializat în mâncare mexicană, a vândut Doritos Locos Tacos în 100 de milioane de bucăți în doar 10 săptămâni, scrie businessinsider.com. Reprezentanții Taco Bell susțin că lansarea Doritos Locos Tacos reprezintă cel mai mare succes înregistrat în cei 50 de ani de activitate ai companiei, depășind performanțele altui preparat cunoscut, Crunchwrap Supreme.

DoritosLocosTaco

Doritos Locos Tacos este unul dintre cele mai neobișnuite produse din meniurile fast-food-urilor din Statele Unite ale Americii.

Doritos Locos Tacos are la bază o lipie făcută din Nacho Cheese Doritos Cheeps în care sunt puse următoarele ingrediente: carne de vită, brânză Cheddar, smântână cu un conținut redus de grăsime, salată și roșii.

Pentru comparație, McDonald's a vândut primii 100 de milioane de burgeri în anul 1958, la 18 ani de la inaugurarea primului local și la 3 ani după ce Ray Krok deschidea prima franciză McDonald's.

Succesul Doritos Locos Tacos se reflectă și în rezultatele financiare ale companiei care a raportat o creștere cu 6% a vânzărilor în primul trimestru al anului 2012, adică în perioada în care produsul fast-food a ajuns în magazine.

Taco Bell face parte din portofoliul Yum!Brands care deține și brand-urile KFC și Pizza Hut, prezente și în România. În țara noastră, lanțul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licența fiind acordată în 1997 companiei US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Francizele Pizza Hut şi PHD sunt operate prin firma American Restaurant System.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank