2014-09-01

Carrefour adaugă pe hartă 4 magazine de proximitate în regim franciză

La începutul toamnei retailerul francez reia expansiunea în sistem de franciză. Zona vizată: nord-vestul României.

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețelele Express și Contact a 4 magazine de proximitate în franciză, în județul Bistrița Năsăud: Express Alma Florilor, Express Alma Andrei Mureșanu, Express Alma Împăratul Traian, în orașul Bistrița și Contact Alma Lechința în comuna Lechința.

Carrefour Romania Fot. Carrefour Romania

Carrefour România anunță deschiderea a 4 magazine de proximitate în franciză, în județul Bistrița Năsăud: Express Alma Florilor, Express Alma Andrei Mureșanu, Express Alma Împăratul Traian, Contact Alma Lechința

În acest moment, rețeaua „Express” numără 47 de magazine, dintre care 10 unități în orașul Brașov, o unitate în Galați, trei unități în Giurgiu, o unitate în Satu Mare, trei unități în Bistrița și 29 în București și Ilfov. Express combină profesionalismul angajaților și calitatea produselor cu care te-ai obișnuit în magazinele Carrefour, cu rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate.

În acest moment, rețeaua „Contact” numără 7 magazine după cum urmează: câte o unitate în  Hărman (judeţul Braşov), Mizil (judeţul Prahova), Iveşti (judeţul Galaţi), Hârşova (judeţul Constanţa), Feteşti (judeţul Ialomiţa), Pechea (judeţul Galaţi) și Lechința (județul Bistrița Năsăud). Magazinele Contact prezintă o ofertă variată, cu o sortimentație restrânsă pe categorii de produse. Spre deosebire de Express, acest nou format de magazin include și produse nonalimentare, după modelul „magazinului universal”.

Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. "Scopul Carrefour este acela de a menține specificitatea fiecărui comerț de proximitate, respectând rezultatul anilor de experiență a partenerilor săi și adăugând elementele Express și Contact distinctive pentru a întări și dezvolta ceea ce există deja. Nu creăm m² noi de comerț de proximitate modern care să asfixieze comerțul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja", informează un comunicat de presă al retailerului.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank