Carrefour adaugă pe hartă 4 magazine de proximitate în regim franciză

Carrefour România anunță deschiderea a 4 magazine de proximitate în franciză, în județul Bistrița Năsăud: Express Alma Florilor, Express Alma Andrei Mureșanu, Express Alma Împăratul Traian, Contact Alma Lechința
Luni
01.09.2014
La începutul toamnei retailerul francez reia expansiunea în sistem de franciză. Zona vizată: nord-vestul României.
 

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețelele Express și Contact a 4 magazine de proximitate în franciză, în județul Bistrița Năsăud: Express Alma Florilor, Express Alma Andrei Mureșanu, Express Alma Împăratul Traian, în orașul Bistrița și Contact Alma Lechința în comuna Lechința.

În acest moment, rețeaua „Express” numără 47 de magazine, dintre care 10 unități în orașul Brașov, o unitate în Galați, trei unități în Giurgiu, o unitate în Satu Mare, trei unități în Bistrița și 29 în București și Ilfov. Express combină profesionalismul angajaților și calitatea produselor cu care te-ai obișnuit în magazinele Carrefour, cu rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate.

În acest moment, rețeaua „Contact” numără 7 magazine după cum urmează: câte o unitate în  Hărman (judeţul Braşov), Mizil (judeţul Prahova), Iveşti (judeţul Galaţi), Hârşova (judeţul Constanţa), Feteşti (judeţul Ialomiţa), Pechea (judeţul Galaţi) și Lechința (județul Bistrița Năsăud). Magazinele Contact prezintă o ofertă variată, cu o sortimentație restrânsă pe categorii de produse. Spre deosebire de Express, acest nou format de magazin include și produse nonalimentare, după modelul „magazinului universal”.

Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. "Scopul Carrefour este acela de a menține specificitatea fiecărui comerț de proximitate, respectând rezultatul anilor de experiență a partenerilor săi și adăugând elementele Express și Contact distinctive pentru a întări și dezvolta ceea ce există deja. Nu creăm m² noi de comerț de proximitate modern care să asfixieze comerțul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja", informează un comunicat de presă al retailerului.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015