Românii cumpără jucării, în medie, de 3 până la 5 ori pe an, iar coşul mediu la o singură comandă are o valoare de circa 100 de lei.
Miercuri
08.10.2014
Retailerul grec Jumbo continuă expansiune în țara noastră. Potrivit informațiilor de pe site-ul companiei piața din România prezintă semne de maturitate și îmbunătățiri semnificative.
 

Anul trecut, aproximativ în aceeași perioadă un nou magazin pentru cei mici (dar și pentru cei mari) ne lua ochii în București și în Timișoara. Retailerul grec Jumbo deschidea primele magazine din România cu mii de jucării pentru copii, dar și cu diverse accesorii și ornamente pentru casă și viața de zi cu zi. Planurile retailerului nu se opresc însă aici. Până la finalul acestui an, Jumbo vizează zonele în care are deja magazine, vestul și sudul țării, respectiv orașele Oradea și București unde va deschide două magazine noi.

România a reprezentat, în anul financiar iulie 2013-iunie 2014, 1,63% din cifra de afaceri a grupului și a contribuit cu 1.44% la profitul din operațiuni”, se arată în raportul anual al grupului, citat de Mediafax. Drept urmare, grecii și-au etalat și o parte din planurile pentru anul viitor. În prima jumătate a anului 2015, Jumbo va deschide încă un magazin la Arad.

Magazinele Jumbo sunt prezente pe piața din Grecia de 26 de ani și au suprafață medie de 8.600 de metri pătrați. Cele două magazine din țara noastră au 12.000 mp, respectiv 13.000 mp. Jumbo comercializează cinci categorii mari de produse, cu accent pe jucării, care generează peste 30% din vânzările totale. Magazinele vând și produse adresate bebelușilor, produse sezoniere, dar și produse destinate locuinței. Un magazin are aproximativ 22.000 de articole, cu un preț mediu de 4,99 de euro.

În prezent, magazinele Jumbo pot fi găsite în Grecia (51 de unități), Bulgaria (7 unități), Cipru (3 unități) și în alte două țări unde funcționează în sistem de franciză: Albania și Macedonia.

 


Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015