Primul show-room Policolor din Cluj Napoca

Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităţi de producţie: Policolor România şi Orgachim Bulgaria.
Joi
09.10.2014
Noul magazin în care s-au investit circa 100.000 euro este cel de-al optulea show-room din rețeaua proprie pe care compania o dezvoltă la nivel național.
 

Spațiul de peste 100 metri pătrați, având grafica, design-ul şi conceptul unitar cu al celorlalte magazine din rețeaua națională, a beneficiat de o investiție de aproximativ 100.000 de euro, informează un comunicat de presă al companiei. Clienţii Policolor vor găsi în noul show-room vopsele lavabile, emailuri şi lacuri pentru lemn din gamele SPOR, CasaBella, Vinarom, produse dedicate profesioniştilor marca DEKO Professional, produse industriale sau vopsele auto din gama KLAR Professional.

”Municipiul Cluj Napoca este unanim recunoscut ca fiind unul dintre cele mai dinamice centre urbane și de business ale României, astfel că decizia de a deschide propriul show-room aici a fost una firească. Show-room-ul Policolor reprezintă spațiul unde clientul este ajutat de specialiștii noștri să ia cea mai bună decizie de cumpărare. Există o mare similitudine între valorile clujenilor și cele ale companiei noastre: calitate, excelenţă, inovaţie, responsabilitate, produse pentru toate palierele de preţ. Mai mult decât atât, ardelenii au fost mereu un exemplu de hărnicie și spirit practic, iar acesta a fost un argument în plus pentru a merge şi la ei acasă”, a declarat Alexandra Rusu, Director Marketing Policolor Arhitectural.

Prezent pe piaţa din România din anul 1965, Policolor oferă în prezent soluţii şi produse structurate în patru categorii: Policolor Arhitectural (soluţii pentru decorarea şi finisarea casei), DEKO Professional (sisteme profesionale pentru construcţii, amenajări şi sisteme complete de termoizolaţie), KLAR Professional (sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor) şi Industrial Coatings (produse destinate acoperirilor industriale cu arie largă de aplicabilităţi).

Policolor are peste 20 de distribuitori în România şi produsele sale sunt prezente în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional şi în marile reţele de bricolaj din România. Compania dispune în prezent de o reţea de 8 magazine proprii.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015