Franciza Subway se promovează în online

Platforma oferă prima lecție despre achiziționarea unei francize și este împărțită în cinci segmente: Home, ABC of Franchisee, Subway Business, Subway Calendar și Contact.
Luni
27.10.2014
Antreprenorii care sunt interesați de deschiderea unui magazin Subway pot accesa platforma de business lansată de lanțul de restaurante.
 

Scopul platformei este explicarea mecanismului din spatele unei francize Subway și cuprinde informațiile necesare pentru deschiderea unui astfel de business. Platforma corporate conține toate informațiile necesare despre pilonii principali ai unei afaceri de franciză. Începând cu istoria Subway și rețeaua globală de restaurante, până la testimoniale ale francizațiilor care se bucură deja de o afacere de succes, această abordare face parte din strategia de dezvoltare pe piața din România și oferă o perspectivă amplă a unei afaceri de succes pentru viitorii antreprenori. Până în prezent, adică în doi ani, în țara noastră au fost deschise 21 de restaurante Subway.

Încorporând poveștile de succes ale proprietarilor de franciză, alături de principile de bază ale unei afaceri de franciză și calendarul de evenimente, platforma corporate subliniază potențialul de pe piața românească. De asemenea, este modalitatea prin care oferă tuturor celor care doresc să facă o investiție înțeleaptă un mecanism inteligent pentru a începe o afacere. Avantajul cel mai de preț este că viitorii antreprenori vor beneficia de know-how-ul și suportul uneia dintre cele mai mari francize din lume”, a declarat Andrei Trifan, Develoment Agent pentru vestul României.

Platforma oferă prima lecție despre achiziționarea unei francize și este împărțită în cinci segmente: Home, ABC of Franchisee, Subway Business, Subway Calendar și Contact. Pagina de Home oferă acces rapid la formularul de aplicare pentru franciza Subway și, de asemenea, către evenimentele sau semniariile de business oferite de către companie. Oricine dorește să afle mai mult despre franciză poate accesa domeniul ABC of Franchisee. Pentru a fi la curent cu toate evenimentele companiei, atât locale cât și internaționale, meniul Calendar conține toate evenimentele arhivate și gata pentru a fi parcurse.

Antreprenorii au nevoie de o documentație detaliată înainte de a investi într-o afacere nouă. Pentru a le oferi suport în această inițiativă, a fost introdus un segment special în secțiunea Subway Business, de unde aceștia pot afla mai multe despre istoria restaurantelor și despre poveștile de succes ale proprietarilor de franciză. De asemenea, în această secțiune sunt disponibile și testimonialele altor francizați care își împărtășesc experiența ca partener al companiei Subway. Platforma poate fi accesată și de pe orice dispozitiv mobil.


 

 


Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe