Barrier introduce primul sistem de franciză în domeniul tâmplăriei PVC

Brandul Barrier este produs de catre compania Electric Plus din Bacau, primul atelier de productie fiind infiintat in anul 2003.
Luni
10.11.2014
Liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC inițiază un nou model de business pe piața pe care activează.
 

Taxa pentru franciza Barrier este de 5.000 Euro și asigură drepturile de exploatare ale brandului, produselor și sistemelor de lucru Barrier.  De asemenea, pentru ca fiecare unitate francizata să fie operațională, Barrier investește 30.000 de Euro/ magazin, costul incluzând: mobilier, kit shop fiting, set complet de mostre, program de proiectare și ofertare, signalistica interioară și exterioară, cursuri pentru întregul personal implicat în operarea francizei, prin intermediul ”Academiei Barrier”.

Pe lângă taxa de franciză care se va plăti o singură dată, la semnarea contractului, fiecare francizat va mai avea nevoie de o investiție de aproximativ 5.000 de Euro/ magazin, costul incluzând contravaloarea lucrărilor civile interioare, chiria spațiului și utilitățile pentru primele 2-6 luni de lucru.

Investiția francizaților poate fi amortizată în termen de maximum 6 luni pentru cei care activează deja în domeniul tâmplăriei PVC și de 1 an pentru cei care nu lucrează în acest moment în domeniu, în cazul acestora fiind necesară și investiția în scule profesionale de montaj, precum și achiziționarea unei mașini speciale pentru transportul produselor.

Mă bucur că putem dezvolta primul sistem de franciză din industria tâmplăriei PVC, este un proiect pe care l-am perfectat de-a lungul unei perioade mai lungi de timp. Faptul că Barrier a devenit unul dintre cele mai cunoscute branduri din domeniu, conjugat cu tendința de maturizare a pieței, dar și cu feedback-urile extrem de pozitive pe care le-am primit de la colaboratorii noștri, am considerat că acum este momentul oportun să lansăm oficial acest model de business. Pentru anul viitor vizăm o rețea de 100 de francize la nivel național, cu accent pe București, Moldova și Ardeal ca zone cu cel mai mare potențial de dezvoltare pe termen scurt și mediu.”, declară Adrian Gârmacea, director general al companiei producătoare Barrier.

Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem franciză Barrier se numără: o rețea în continuă expansiune, cu un număr de peste 200 de parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic și elemente de identitate vizuală cu un design unic, ușor de memorat. De asemenea, aderarea la o rețea de franciză Barrier permite unui francizat să beneficieze de rezultatele unei campanii publicitare organizată în întreaga rețea. Un alt avantaj este reprezentat de faptul că investiția se recuperează rapid, neexistând redevențe sau taxe ascunse.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015