Barrier introduce primul sistem de franciză în domeniul tâmplăriei PVC
Taxa pentru franciza Barrier este de 5.000 Euro și asigură drepturile de exploatare ale brandului, produselor și sistemelor de lucru Barrier. De asemenea, pentru ca fiecare unitate francizata să fie operațională, Barrier investește 30.000 de Euro/ magazin, costul incluzând: mobilier, kit shop fiting, set complet de mostre, program de proiectare și ofertare, signalistica interioară și exterioară, cursuri pentru întregul personal implicat în operarea francizei, prin intermediul ”Academiei Barrier”.
Pe lângă taxa de franciză care se va plăti o singură dată, la semnarea contractului, fiecare francizat va mai avea nevoie de o investiție de aproximativ 5.000 de Euro/ magazin, costul incluzând contravaloarea lucrărilor civile interioare, chiria spațiului și utilitățile pentru primele 2-6 luni de lucru.
Investiția francizaților poate fi amortizată în termen de maximum 6 luni pentru cei care activează deja în domeniul tâmplăriei PVC și de 1 an pentru cei care nu lucrează în acest moment în domeniu, în cazul acestora fiind necesară și investiția în scule profesionale de montaj, precum și achiziționarea unei mașini speciale pentru transportul produselor.
„Mă bucur că putem dezvolta primul sistem de franciză din industria tâmplăriei PVC, este un proiect pe care l-am perfectat de-a lungul unei perioade mai lungi de timp. Faptul că Barrier a devenit unul dintre cele mai cunoscute branduri din domeniu, conjugat cu tendința de maturizare a pieței, dar și cu feedback-urile extrem de pozitive pe care le-am primit de la colaboratorii noștri, am considerat că acum este momentul oportun să lansăm oficial acest model de business. Pentru anul viitor vizăm o rețea de 100 de francize la nivel național, cu accent pe București, Moldova și Ardeal ca zone cu cel mai mare potențial de dezvoltare pe termen scurt și mediu.”, declară Adrian Gârmacea, director general al companiei producătoare Barrier.
Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem franciză Barrier se numără: o rețea în continuă expansiune, cu un număr de peste 200 de parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic și elemente de identitate vizuală cu un design unic, ușor de memorat. De asemenea, aderarea la o rețea de franciză Barrier permite unui francizat să beneficieze de rezultatele unei campanii publicitare organizată în întreaga rețea. Un alt avantaj este reprezentat de faptul că investiția se recuperează rapid, neexistând redevențe sau taxe ascunse.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.