2014-12-16

Se anunță un an bun pentru FitCurves

Rețeaua FitCurves anunță planurile pentru 2015 și aparate de antrenament noi care vor ajunge și la francizele din România.

Când intra pe piața românească, în anul 2009, FitCurves aducea un concept foarte bine primit de femeile care aveau puțin timp liber: programul de fitness de 30 de minute. La fel de bine credem că vor fi primite și planurile companiei pentru următoarele luni, cât și inovațiile aduse aparatelor de antrenament, atât de clienții clubului, cât și de antreprenorii care vor să-și deschidă un centru de fitness. Reprezentanții FitCurves anunță un 2015 cu multe inaugurări și echipamente noi pentru pachetele de franciză din țara noastră.

Rețeaua FitCurves anunță planurile pentru 2015 și aparate de antrenament noi care vor ajunge și la francizele din România. Fot. FitCurves

FitCurves este cea mai mare rețea de fitness din lume dedicată femeilor. Cele peste 11.000 de centre FitCurves din întreaga lume numără peste 1 milion de membri.

În prima jumătate a anului viitor, din ianuarie până în mai, am programat o serie de inaugurări de centre, una dintre cele mai importante din istoria noastră, care sperăm că va motiva antreprenorii să se alăture rețelei noastre. Venim în întâmpinarea acestora și cu echipamente noi, care nu numai că un design modern, dar sunt și mai eficiente decât predecesoarele lor și suntem convinși că vor fi pe placul actualilor și viitorilor membri ai clubului”, a declarat Forgács Miklós, Managerul FitCurves, cel care se ocupă de dezvoltarea și coordonarea rețelei la nivel internațional.

Strategia FitCurves se bazează pe îmbunătățiri continue, pentru a se adapta la cerințele tuturor clienților din centrele de fitness și pentru a le asigura acestora rezultate cât mai bune. În acest mod, compania primește cât mai multe recomandări, iar profitul acesteia rămâne pe un trend ascendent.

Design-ul și inovațiile tehnologice, antrenamentele eficiente pe care le oferim clienților, care au rezultate vizibile, noile echipamente sunt doar câteva dintre avantajele pe care le oferim deopotrivă membrilor clubului și francizaților noștri”, spune Forgács Miklós, care a adăugat că noile echipamente din centre sunt mai rezistente și mai ușor de întreținut.

În prezent, FitCurves deține în țara noastră două locații, deschise în sistem de franciză, ambele în București: una în zona Vitan și una în zona Ghencea. Antrenamentul oferit de centrele FitCurves, de 30 de minute, a fost pe placul româncelor cu un program aglomerat, atât datorită duratei scurte a acestuia, cât mai ales datorită eficienței. Antrenamentul se desfășoară astfel: 16 persoane coordonate de un antrenor sunt așezate în cerc, iar timp de jumătate de oră exercițiile fizice sunt combinate cu activități cardiovasculare, susținute cu ajutorul aparatelor hidraulice.

Reprezentanții companiei vor să-și extindă rețeaua de centre din România, la 20 de unități. Sunt vizate orașele care au peste 20.000 de locuitori. Cei care vor să devină parteneri FitCurves de un spațiu de circa de 130-180 mp, de preferință în zonele cu trafic pietonal intens. Francizații FitCurves beneficiază de exclusivitate teritorială și de materiale de marketing și advertising. Mai multe informații despre istoria centrelor și despre beneficiile oferite francizaților găsiți în catalogul nostru de idei de afaceri.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank