În anul 2014, peste 40.000 de clienţi au trecut pragul saloanelor Ciufolici.
Luni
22.12.2014
Business-ul pentru copii este greu, însă poate genera venituri considerabile. Dovada? Saloanele pentru copii Ciufolici.
 

În anul 1999, în Bucureşti apărea un salon de frizerie şi coafură unde copiii se simt în largul lor: Ciufolici. Decorul acestuia, tehnicile pentru tunsori şi aranjat au fost concepute special pentru a fi îndrăgite de cei mici. La vremea respectivă, reprezentanţii brand-ului investeau circa 1,5 miliarde lei vechi pentru a crea copiilor  o experienţă de neuitat. Astăzi, compania are două unităţi proprii, ambele în Capitală şi este în căutare de francizaţi în marile oraşe din România.

„Am dorit crearea unui salon în care copiii să se simtă în largul lor, ca într-un spaţiu de joacă. Masa lego, PSP-ul, catalogul de tunsori pentru copii, scaunele sub formă de maşinuţe, şuviţele colorate cu rimel de păr, cadourile pe care le primesc copiii sunt doar câteva dintre trăsăturile caracteristice Ciufolici”, explică reprezentanţii companiei.

Aceştia sunt în căutare de investitori cu vârsta de peste 25 de ani, cu educaţie medie sau superioară, care au fondurile necesare deschiderii unui salon Ciufolici. Investiţia se ridică la aproximativ 50,000 euro. Intrarea în reţeaua Ciufolici implică achitarea unei taxe de franciză în valoare de 5.000 de euro, la care se adaugă o redevenţă lunară de 5% din vânzări.

În anul 2014, peste 40.000 de clienţi au trecut pragul saloanelor Ciufolici. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la 270,000 de euro. Mai mulţi antreprenori s-au orientat spre un business dedicat copiilor. Deşi este greu să te ridici la pretenţiile acestora, copiii te pot ajuta să dezvolţi un business durabil şi de viitor. Alte brand-uri de frizerii dedicate copiilor din România sunt: Corabia Piticilor, Ciufiland, Dolphy, Mr. Frizbee, Pitique, Kidicoaf Club, Kiddos ş.a.


Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe