Magazinele Cartridge World sunt de tipul „totul într-un loc” (one stop shop) – reciclează cartuşe goale, vând cartuşe noi, originale sau compatibile, alături de o gamă largă de accesorii de imprimare.
Luni
05.01.2015
Un grup australian specializat în reîncarcarea cartuşelor pentru imprimantă caută parteneri care vor să preia o franciză simplă.
 

Cartridge World este o companie australiană care a dezvoltat un sistem de franciză în industria cartuşelor de imprimantă, cu peste 1.400 de magazine în 50 de ţări. În anul 2004, Cartridge World a fost desemnat Francizorul Anului, iar 4 ani mai târziu, în 2007, intra şi pe piaţa din România. Primul magazin al companiei a fost deschis pe Şoseaua Panduri din Bucureşti, iar în prezent reprezentanţii brand-ului caută francizaţi în Capitală, Braşov, Timişoara, Cluj, Iaşi şi Constanţa.

Grupul australian caută parteneri care vor să preia o franciză simplă: un magazin specializat în reîncarcarea cartuşelor pentru imprimantă. Contractul de franciză se încheie pe o perioadă de 5 ani, cu posibilitatea de prelungire.

„Franciza Cartridge World reuneşte priceperea şi resursele unei companii cu experienţă cu dedicarea şi ambiţia de conducere ale investitorului iniţial. Caracteristica unică a francizei este aceea că, deşi în aceeaşi afacere, francizaţii nu sunt concurenţi. De fapt, succesul celorlalţi se adaugă la succesul dumneavostră”, susţin reprezentanţii companiei.

Compania Cartridge World a fost înfiinţată în anul 1988, în Australia de Bryan Stokes. Patru ani mai târziu, acestuia i se alătură Paul Wheeler, un antreprenor cu experienţă în domeniul francizei, finanţelor şi managementului. Împreună, cei 2 pregătesc un sistem de franciză, iar în 1997 reţelei i se alătură primul francizat. Astăzi, la nivel mondial există peste 1,400 de magazine Cartridge World.

 


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015