Babo comercializează scutece, atât pentru copii, cât şi pentru adulţi, alte produse şi accesorii pentru cei mici, dar şi şampoane, detergenţi şi alte produse pentru îndepărtarea mirosurilor.
Marți
06.01.2015
O antreprenoare din Ardeal dezvoltă o reţea de franciză dedicată familiilor care vor să gestioneze o afacere.
 

Este vorba Ildiko Ballok- fondatoarea Babo, un lanţ de magazine dedicate bebeluşilor, părinţilor şi bunicilor. Babo comercializează produse pentru toate buzunarelele. Clienţii pot cumpăra scutece, atât pentru copii, cât şi pentru adulţi,  alte produse şi accesorii pentru cei mici, dar şi şampoane, detergenţi şi alte produse pentru eliminarea mirosurilor din locuinţe. Unele produse, cum ar fi scaunele de masă, premergătoarele sau cărucioarele pot fi închiriate din magazin.

Majoritatea magazinelor Babo funcţionează pe bază de franciză. „Am creat lanţul de magazine Babo tocmai pentru a oferi o posibilitate, o alternativă acelor familii care se simt capabile de acest lucuru şi se pot regăsi în ideologia Babo”, spune Ildiko Ballok fondatoarea brand-ului.  „Împreună puterea creşte, spune o zicală. Scopul meu este tocmai acesta, de a crea o uniune destul de puternică pentru a concura cu marile hipermarketuri”.

Ildiko Ballok susţine că prin intermediul francizei vrea să ofere cât mai multor familii posibilitatea să opereze o afacere funcţională pe timp de criză. Babo se clădeşte din familii. Fiecare magazin este un stâlp. În fiecare stâlp este o poveste unică, despre o familie, care doreşte ceva mai mult de la viaţă”, a declarat într-un interviu fondatoarea brand-ului.

Magazinele Babo pot fi găsite în Vatra Dornei, Bistriţa, Cluj Napoca, Baia Mare, Dej, Câmpia Turzii, Alba Iulia, Sibiu, Şimleul Silvaniei, Zalău şi Hunedoara.

Deşi pe piaţă există deja un număr ridicat de magazine dedicate copiilor, o afacere în acest domeniu poate fi continuare un succes. Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare 360insights, părinţii cheltuiesc circa o treime din venituri pentru copii, indiferent de educţie, poziţie socială sau regiune geografică.


Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015