Cât costă o afacere imobiliară la cheie
Criza financiară a lovit puternic master francizorii imobiliari care s-au văzut nevoiți să închidă o mare parte dintre birouri. Afacerile din acest domeniu au început însă să se dezmorțească treptat și tot mai multe noi agenţii imobiliare sunt deschise an de an, mai ales în marile oraşe din ţară, potrivit reprezentanților Re/max, franciza numărul 1 la nivel global pe segmentul imobiliar, cu peste 6.300 de birouri şi peste 96.000 de agenţi afiliaţi în 95 de ţări din întreaga lume. Ei ne prezintă care sunt avantajele și costurile unui business în acest domeniu.
Potrivit lui Răzvan Cuc, Director Regional Re/max România, una dintre cele mai simple variante pentru intrarea într-un business de acest fel este achiziţionarea unei francize, aceasta oferind o afacere la cheie şi suport pentru derularea întregii activităţi.
„În cazul Re/max, costul achiziţiei unei francize este variabil, pornind de la 7.000 de euro net, şi aduce cu sine avantaje care îi ajută pe antreprenori să pătrundă pe piață cu o ofertă completă pentru clienți. Printre cele mai importante se numără afilierea la o reţea de top, locală şi globală, accesul la o platformă CRM de listare a proprietăţilor performantă, oferirea de suport de marketing şi accesul la programele Academiei Re/max pentru agenţi si Broker Owneri”, a declarat Răzvan Cuc, Director Regional Re/max România. La taxa de franciză se adaugă şi o redevenţă lunară procentuală din venituri şi una fixă administrativă.
Conform informațiilor Re/max, în acest moment, dupa primul an de la preluarea Re/max Romania, peste 60% dintre francizele companiei sunt conversii, agenţii imobiliare independente ce au ales să se afilieze reţelei Re/max. Însă, pe lângă brokerii cu experiență pe piață care intră în rețeaua Re/max, există și antreprenori care provin din alte industrii și hotărăsc să pună bazele unui start-up în imobiliare – aceştia fiind majoritarii francizaţi la nivel european.
„Interesul pentru o franciză imobiliară este mai mare în rândul antreprenorilor cu experiență pe această piață, însă ne bucură să observăm o creștere și în zona start-up-urilor. Acest lucru se datorează faptului că Re/max dispune cea mai bună platformă pentru viitorii brokeri, oferind cel mai eficient sistem de educaţie în domeniu, tehnologie de ultimă oră, cooperare între birouri şi suportul unui brand puternic. Astfel, chiar și un antreprenor fără experiență imobiliară poate intra pe piață cu un avantaj competitiv major”, a încheiat Razvan Cuc.
Despre piața imobiliară din România
După o lungă perioadă de criză financiară, începută în anul 2010, când master francizorii în imobiliari au fost loviți de un puternic val de contracte reziliate, investitorii au început să își facă ușor simțită din nou prezența. Acest lucru s-a simțit și pe piața francizelor, unde iată că francizorii au început să-și prezinte din nou planurile de expansiune. Dintre companiile care se dezvoltă în sistem de franciză în România enumerăm: Re/max, Century 21, GalaxyImob, Real Pro, Coldwell Banker, FideliaCasa.
Articole citite
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj