2015-01-20

De la hobby, la franciza

Obiecte unice, creaţie şi multă imaginaţie – sunt câteva din ingredientele unui concept de succes.

În anul 2012, în Braşov a apărut un loc în care monotonia nu este niciodată prezentă. Este vorba despre ReCreativ, un magazin care comercializează produse din domeniul creativ-hobby şi artă (birotică-papetărie, jocuri educaţionale, obiecte pentru decorat, accesorii etc), însă oferă şi ateliere de creaţie pentru copii şi adulţi, desfăşurate atât în magazin, cât şi în grădiniţe şi şcoli. De asemenea, magazinul organizează aniversări zile de naştere, dar şi teambilding-uri pentru companii. În prezent, lanţul ReCreativ  conţine 3 unităţi, dintre care două francize la Iaşi şi Suceava, franciza fiind deţinută de compania BDG Creativ din Braşov.

ReCreativ este un magazin pt hobby Fot. ReCreativ

Circa 80% din produse sunt importate de compania care dezvoltă conceptul ReCreativ.

ReCreativ este un model unic de magazin care încurajează petrecerea timpului liber într-un loc relaxant, plăcut și benefic pentru toți membrii familiei. Franciza se adresează atât întregii familii, cât și amatorilor de artă și profesioniștilor”, arată reprezentanţii ReCreativ pe site-ul companiei. „Segmentul nostru țintă nu are restricții, de la copii până la adulţi care doresc să-şi dezvolte imaginaţia prin creativitate.”

Reprezentanţii companiei caută francizaţi pentru conceptul ReCreativ în toate oraşele din România. Francizorul oferă partenerilor tot pachetul necesar pentru deschiderea şi bunul-mers al magazinului: promovarea brand-ului, sprijin în acţiuni de marketing, în alegerea locaţiei şi în merchandising-ul magazinului, training de iniţiere pentru francizat şi pentru personal, exclusivitate pentru produsele ReCreativ.

Taxa de franciză ReCreativ este de 1.000 de euro. Francizatul nu trebuie să plătească redevenţe lunare, ci doar să contribuie lunar la bugetul de marketing al companiei. Investiţia  într-un magazin ReCreativ se ridică la 12.000-25.000 de euro, la care se adaugă capitalul de lucru necesar în primul an de funcţionare al magazinului, între 7.000 şi 20.000 de euro.

Printre categoriile de produse comercializate în magazinele ReCreativ se numără birotică/papetărie, rechizite școlare, jocuri educaționale, mărgele și accesorii, obiecte pentru decorat, produse pentru pictat. „Magazinul ReCreativ nu este un magazin obișnuit, tradițional, în care clientul intră, vizualizează produsele, le cumpără și atât”, arată reprezentanţii companiei. „ReCreativ este un magazin în care clientul intră cu drag, un loc în care se poate relaxa într-un mod interactiv, unde, sub îndrumarea atentă a profesioniștilor își poate crea diverse obiecte personalizate, cadouri unice și multe alte lucruri interesante”. Participanţii la atelierele de creaţie pot realiza obiecte  prin diverse tehnici: Quilling, Tehnica şerveţelului, Tehnica 3D, Pictura pe sticla, Pictură pe lemn, Scrapbooking, Mozaic etc.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank