De la hobby, la franciza
În anul 2012, în Braşov a apărut un loc în care monotonia nu este niciodată prezentă. Este vorba despre ReCreativ, un magazin care comercializează produse din domeniul creativ-hobby şi artă (birotică-papetărie, jocuri educaţionale, obiecte pentru decorat, accesorii etc), însă oferă şi ateliere de creaţie pentru copii şi adulţi, desfăşurate atât în magazin, cât şi în grădiniţe şi şcoli. De asemenea, magazinul organizează aniversări zile de naştere, dar şi teambilding-uri pentru companii. În prezent, lanţul ReCreativ conţine 3 unităţi, dintre care două francize la Iaşi şi Suceava, franciza fiind deţinută de compania BDG Creativ din Braşov.
„ReCreativ este un model unic de magazin care încurajează petrecerea timpului liber într-un loc relaxant, plăcut și benefic pentru toți membrii familiei. Franciza se adresează atât întregii familii, cât și amatorilor de artă și profesioniștilor”, arată reprezentanţii ReCreativ pe site-ul companiei. „Segmentul nostru țintă nu are restricții, de la copii până la adulţi care doresc să-şi dezvolte imaginaţia prin creativitate.”
Reprezentanţii companiei caută francizaţi pentru conceptul ReCreativ în toate oraşele din România. Francizorul oferă partenerilor tot pachetul necesar pentru deschiderea şi bunul-mers al magazinului: promovarea brand-ului, sprijin în acţiuni de marketing, în alegerea locaţiei şi în merchandising-ul magazinului, training de iniţiere pentru francizat şi pentru personal, exclusivitate pentru produsele ReCreativ.
Taxa de franciză ReCreativ este de 1.000 de euro. Francizatul nu trebuie să plătească redevenţe lunare, ci doar să contribuie lunar la bugetul de marketing al companiei. Investiţia într-un magazin ReCreativ se ridică la 12.000-25.000 de euro, la care se adaugă capitalul de lucru necesar în primul an de funcţionare al magazinului, între 7.000 şi 20.000 de euro.
Printre categoriile de produse comercializate în magazinele ReCreativ se numără birotică/papetărie, rechizite școlare, jocuri educaționale, mărgele și accesorii, obiecte pentru decorat, produse pentru pictat. „Magazinul ReCreativ nu este un magazin obișnuit, tradițional, în care clientul intră, vizualizează produsele, le cumpără și atât”, arată reprezentanţii companiei. „ReCreativ este un magazin în care clientul intră cu drag, un loc în care se poate relaxa într-un mod interactiv, unde, sub îndrumarea atentă a profesioniștilor își poate crea diverse obiecte personalizate, cadouri unice și multe alte lucruri interesante”. Participanţii la atelierele de creaţie pot realiza obiecte prin diverse tehnici: Quilling, Tehnica şerveţelului, Tehnica 3D, Pictura pe sticla, Pictură pe lemn, Scrapbooking, Mozaic etc.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.